
Orkid Ped Kullanan var mı? Beğeniyor musunuz?
Ben Orkid kullanıyorum çok güzel ♥️♥️

Orkid Ped Kullanan var mı? Beğeniyor musunuz?
Ben Orkid kullanıyorum çok güzel ♥️♥️
Ben bebek bezi kullanmsya başladığımdsn beridir pedi bıraktım veya son günlerde kullanıyorum. Orkid pek beğenmiyorum çok kayıyor molped eskiden kalın serisi vardı o güzeldi şu an ondan bulamıyorum ama
Bir soru sorabilir miyim lütfen yanlış anlamayın. Neden Hijyenik Ped tercih etmiyorsunuz?
Çünkü sızdırıyor bana rahat gelmiyor ve kısa geliyor. Bebek bezinin kenarını kesiyorum dar bir iç çamaşırı giyince ne kayma oluyor ne de sızıntı adetimin ilk gününde spor da yapabiliyorum beyaz da giyinebiliyorum. Bebek bezinin her tarafı geniş
Bebek bezi maalesef kullanmıyorum. Hijyenik ve günlük Ped kullanıyorum, Sleepy Ped çok güzel kullanmıştım. Yorumun için teşekkür ediyorum ❤️❤️
İlk yoğun günlerde bende maalesef ped kullanamıyor tedirgin oluyor belki de çok fazla kanamam olduğu içindir bilemiyorum
Yoğun kanamadan dolayı olabilir geçen gün gece uyurken gece pedi kullanmadım sabah uyanınca kilodum ve pantolonum kan olmuştu. Gece Pedi aldım. Artık gece pedi kullanacağım. Uyumadan önce gece pedini kullanacam normal de ise normal ya da uzun Hijyenik Ped.
Orkid en güvenilir ped markası. Hem hijyenik hem sızıntı yapmıyor. Daha ne olsun ayrıca kokusu da çok hoş oluyor parfüm içerikli.
Eic için teşekkür şeker 🍭🤍
Benim kullandığım ahaha çok rahat ya
Parfümlü olan çok güzel
İndirimde olunca kullanıyorum nadiren artık çok eskiden kullanırdım çok artık zam var ya off fiyatları uçtu o bile lüks ya ihtiyaç olan
Yüzde 18 vergi vardı 18’li paket Orkid Hijyenik ped 65 Tl gibiydi , zam geldi yüzde 20 vergi oldu sonrada sistem değişti yüzde 16 oldu. Yani Hijyenik pedler 90 Tl den 50 TL’ye düştü indirim geldi. Bende doğru bulmuyorum açıkçası keşke indirim gelse bu kadar pahalı olamaz ben alırım sen alırsın ya da başkası alır, durumu olmayan nasıl alsın.
Durumu olmayana çok ucuza satılsın. ya da ücretsiz olsun
İş Sahibi, Memur ya da çalışan kadına pahalı satılsın, durumu olmayana çok ucuza satılsın. 1 Tl’ye satılsın. Asgari ücrete zam gelsin işçiye ve memura zam gelsin
Çalışan kadın alsın, ama durumu olmayan kadınlara, kızlara çok ucuza satılsın ya da bedava verilsin.
Sana katılıyorum evet zam işe yaramıyor. Durumu olmayana ücretsiz verilsin ya da çok ucuza satılsın
@girlymami çok mu pahalı
Sana bir şey soylucem y@@@mısin b, ana
Önemli merak etme amacım sapıklık devil
Sadece dediğim bana @zden y@zarmisin dedim
@Girlymami sinirlenme gerek yok ki
Peki nasıl istersen sadece maddi hiç bı karsilikm beklemeden maddi destekte bulunmak istedim elimden geldikçe neyse iyi günler hanımefendi
Ben bir hiç bir yerde küfür etmedim sorduğun soru kaldirilmasin diye et işareti koydum normelde ordada bana ö_zelden y&Z yazıyor ama bir jki tane fazla basmisim neyse
@Giymami tamam ne kıziyosun insan gibi açıkladım halen kızıp cevap veriyorsun Allah Allah sadece yardımcı olmak istedim o kadar
Peki teşekkür ederim
Orkid bence de en iyisi. Emiciliği daha yüksek gibi geliyor bana.
Parfümlü olan çok güzel
Memnun değilim kimisinde alerji yaptığı için molped pure§softdan şaşmam
Molped Puresoft ve Kotex Natural bende var.
İyi ki bambulu olanlar var Molped gibi
Parfümlü oluyor ve tahriş ediyor ben Orkid kullanamıyorum
Parfümlü olduğu için çok beğeniyorum.
Kokusu güzel ama tahriş ediyor
Ben 1 sene önce kullanmıştım oda 1 kere o zamanlar kotex kullanıyordum ama istediğim seriyi bulamadığım için Orkid aldım o zamanlar fiyatı bu kadar pahallı değildi şimdi pahallı ve ben sızıntı yaşamıştım
Konfor olarak kotex tercih ediyorum
Geçen gün regl olmuştum normal Hijyenik Ped kullandım. Sabah uyanınca külodum da ve pantolonum da kan vardı. Gittim kendime gece pedi aldım , artık uyuyunca her zaman gece pedi kullanacağım.
ben kotexciyim
Kotex Bende Var Sleepy bile var
Hiç güzel değil, bimin ucuz pedi gibi geliyor bana
Hangi Ped Markasını Kullanıyorsun
Hayır molped soft kullanıyorum
Molped bende var, gece pedi bile aldım , artık uyumadan önce gece Hijyenik ped kullanacağım. Günlük ise normal Hijyenik ped
Evet ama ilk tercihim Molped, kotex
Kullanmadım ama kaliteli olduğunu duydum
Parfümlü olan çok güzel
Çok memnunum 😀
Hele o gece olani varya 7/24 neyse
Memnunum. Çok güzel koltuk tozu alıyor
Bize göre değil bu soru.
Beni Akıl Hastanesine Kilitlediler Aklımı Yitirdim Sürekli Unutkanlık oluyor
Güle güle kullan
Teşekkür ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?