Primolut kullandım adetim 13 gün gecikti sizinde böyle oldu mu?

Merhaba ben 22 şubatta regl oldum geçen ay. 23 şubatta karnım çok ağrıyodu sancım vardı arkadaşım bana primolut n hapını verdi sadece 1 kez içtim. Her ay düzenli olan reglim 13 gün gecikti şu an karnımda şişkinlik var ve kullandığım zaman çok kötü sancım oldu adetim bitiş evresine doğru. Hep düzenli olan regl düzenim bozuldu. Sizde de gecikme olan arkadaşlar var mı. Reglim gelsin diye 3 kez soğan kabuğu kaynattim regl olamadım nasıl regl olabilirim acaba

Primolut kullandım adetim 13 gün gecikti sizinde böyle oldu mu?
Cevapla