
Uğraşşın Bulaşsın Sorun Etmem
Asla Çok Gergin Ve Agresif Olurum Uzak Dursun
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

hiç benle uğraşan olmadı ama sanırım hoşuma giderdi. hani küçük gıcıklıklar falan bile bende ters tepmez kalp kırıcı bir şey olmadığı sürece.
aman aman bi agresiflik falan yaşamıyorum ben, aksine biraz mayışmış, kedi gibi falan oluyorum
Aynı bensin acaba aynı burç olabilir miyiz? Burcun nedir?
Reglken allah benim belamı vermiş olur benzen uzak durulmalı ki bende kimsenin belası olmayayım
Normal hayatımda da kimse bana bulaşsın istemem hele reglken asla yanıma bile yaklaşmasınlar yani
Ya ben gereksiz gergin olup kendimle bile zor baş ediyorum kimsenin belası olmak istemem
O an ağrım çok oluyor ama uğraşan yine uğraşabilir ya
Ben genel olarak "topunuz birden gelin" ruh halindeyim zaten a şıkkını işaretleyen de bendim.
Benimle ilgilensin, uğraşsın, gerekirse tartışsın ama uzak durmasın..
Adamın ağzına sçarım !
Uzak durun bendeeéeennn 😠😠
Uzak durmalılar çok sinirli oluyorum genelde regl zamanları
Dert etmem , standart devam ederim ben
Çok da uzak durulmasın 😅
çok nazlıyım ya
Sinirli olmam ama duygusallaşırım.
Ben regol olmuyorum ama kimse kimse ile uğraşmasın
Kaç abi kaççççç… nasılsın diyince sanane cevabını veriyor bazıları 😂 gördüğün zaman uzak duracaksın😅
Bikere denk geldim ses çıkarsam bağrıyordu noluyo dedşm mk bilmiyordum o durumda olduğunu 😂😂
Herhalde çok gergin olurdum
Yanıma sadece çikolata ile yaklaşabilirsiniz 😌🍫
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?