Merhabaa 🌸
Yastığıma böyle sarılıp tüm gün kalasım geliyor 🙄

Merhabaa 🌸
Yastığıma böyle sarılıp tüm gün kalasım geliyor 🙄

Düşünsene bir hormon hergün vücuda verilirken bir anda kesiliyor. Zor bir durum ❗️ Değerini bilen ve seninde onun değerini bildiğin birini bulursan sevgiyle düzelir hatta yerinden kalkıp sana sarılması için bahane ararsın 😊
Vücut ağrıya direnç göstermek için enerji harcıyor, ağrının acısı bir yandan hareket etmeyi zorlaştırıyor o yüzden. Bu bir hastalık mıdır? Bence hayır değildir ama ağrı dediğimiz ve ilaçla bu ağrıyı hafiflettiğimiz için hastalık olarak görüyor çoğu kişi. Hastalık değil sağlıklı doğurganlığı süren bir kadının yaşadığı döngüsel bir durum
kişi huzursuz hissediyordur kendini bir iş ile uğraşacak potansiyeli kendinde göremediği için yataktan kalkmak istemiyordur
cevap seçimi için teşekkürler :)
Psikolojik o biraz ağrın sancın yoksa kendine oyalanacak şeyler bul ama ağrı varsa bırak yastığa sarılmayı öyle kalmayı evi fır dönüyorum
Agresif oluyor musun sende o an
Herkesi döversin o an bence 😊😂
Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊 şimdiden teşekkürler...
Aboww 😂😂
Himm benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊
Regl dönemini beynimde ve gözümde fazla büyütmediğim için açıkçası bu dönem benim için normal geçiyor. Yoksa bütün gün yatarsam canım sıkılır
Kalkmama isteğim olmuyor da hep yorganıma sarılı durasım oluyor😅
bitkinlik
Paylaşımlar komple regl üzerine bayağı etkilemiş olmalı seni anlaşılan..
Güç kaybından bünye yorgun düşer ondan
Eee bu dediğin bende hep var yoksa ben aman tanrım
Ağrı ve sancı dan olur Tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?