Merhabaa 🌸
Güneşli bir günden hepinize bol öpücükler kızlar!❤️ Reglken oruç tutulmaz fakat tutulduğunu farz edelim.
O ağrı, tatlı yeme isteği, sancının verdiği gerginlik, açlığın verdiği gerginlik sizi ne hale getirirdi?

Merhabaa 🌸
Güneşli bir günden hepinize bol öpücükler kızlar!❤️ Reglken oruç tutulmaz fakat tutulduğunu farz edelim.
O ağrı, tatlı yeme isteği, sancının verdiği gerginlik, açlığın verdiği gerginlik sizi ne hale getirirdi?

Regl olmak benim için başlı başına çok büyük bi sorun. İnanılmaz acılı üst seviyede sinirli olurum oruçken de öyle ikisini bir arada asla düşünemiyorum aslaa.
Daha iyi olurdu bence benim midem bulanıyor reglken su bile midemi bulandırıyor yemeyince daha rahat oluyorum
Eic için teşekkürler
Hiç zorlanmazdım reglim diğer günlerden farklı geçmiyor, ağrı sancı gibi sorunlarım hiç olmadı. Bu konuda şanslıyım
Yoğun baş ağrısı çekiyorum regl döneminde bide oruç çok zorlardı diye düşünüyorum
Benim hiç ağrım olmuyor ya fazla mı şanslıyım ne😅 bana farketmezdi tutardım.
Aşırı zorlanırdım, ilk günler ağrıya, sancıya dayanamıyorum ki ilaçsız.
Baya zor olurdu bu aralar pek olmuyor ama ilaçsız geçmeyen ağrılarım oluyor arada aşırı kötü
Zorlanmazdım, rahat geçirdiğim için diğer günlerden farkı olmaz.
Baya zorlanırdım çünkü hem tatlı ve tuzlu yemek istiyorum hem de baya ağrım oluyor
Yemek yeme isteği beni biraz mahvederdi bi de duygusallık
İlk bir iki gün zorlanırdım ancak diğer günler sorun olmazdı.
Benlik sıkıntı yok normalde neyse reglken de o olur.
Ya zaten normalde oruc tutmuyorum ama o kadar süre ac kaldım tabiki regl zaten ağrıdan kıvranırken ilaç içmeden yapamam yani çekilmez çile olurdu tatlı çekiyo sürekli insanın canı bi kere sinir katsayısı artık kaç katına cıkardı bilemiyorum.
şu an bende reglim oturduğum yerde sancım oluyor bişey yememe rağmen açken düşünemiyorum kendimi 😅
sanırım o gerginlikle cinayet isleyebilirdim aclıga hic dayanamam oruc zor tutuyorım bide reglin verdigi o gerginlik ve ofke...
Oruçlu değilim iki gündür iştah yok zaten bence bişey olmazdı
Çok zor olurdu💆🏻♀️
Allah dermanını verir asko sen merak etme
tulmıcanı kim söylüyo. zaten tutuluyo
Baya bir zorlardi bence
Bisi olmaz be cok abartmayi seviyonuz
Keşke tutabilsem
Aşırı zor olurdu benim icin
İlaçsız hiç geçmez benim ağrım. Tutulsa bile bozardim herhalde
İlk gün tutmazdım ne yapayım yani kaza ederim.
Max ömrümüz 30yıl olurdu kesin
zaten reglken yiyesim gelmiyo o acıdan
fantezi dünyanız ilginç)
Çokkkkk
Tutardım bir şey olmaz
Zorlanmazdım.
Çok zor olurdu
Çok güzel bir soru birazdan 4xp alırsın
Çok ilginç cidden bence açlıktan değilde ne yiyip içtiğiniz önemli 😆
Her kadın cennetlik olurdu😁
Alakam olmayan bi konuya alakam varmış gibi yorum yapmayayım
Regl nasıl bir ağrı dişileri zorluyor galiba
çok zor olurdu bence..
Ölebilirdim.
Zorlanmazdım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?