Evde tekim çok yerimden kalkamıyorum zar zor kahvaltı hazırladım kuşburnu çayı yaptım sıcak iyi gelir diye, sıcak su torbasını da alıp yattım ama geçmiyor ağlamak üzereyim ilk defa bu kadar kötü naparsam geçer😭😭😭
Ağrı kesici de bulamadım ama belki vardır da içmemeye çalışıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Muhtemelen bir önceki reglinde kan tam boşalmadı ve içerde kalıp pıhtılaştı ya da kist yaptı şimdi de damarlarından zor yürüdüğü için şiddetli ağrı hissediyorsun.. kan sulandırıcı iç bence
Önceki reglde hiç kan gelmedi bile dediğin gibi bi şey olabiliyorsa o yüzden olabilir🥺
Geçmiş olsun şimdi nasıl kanaman çok mu rengi koyu mu
Çok değil , geçenki koyuydu da koyu değil bu sefer
ya yanlış anlamazsan bişey dicem geçenki implantasyon kanaması olmasın aynı onu tarif ediyosun
Dediğin şey hamilelikle alakalı sanırım oyle bi ihtimal yok ama geçen ay sadece lekeydi onu demek istedim hiç kanama olmadı
evet ama öyle bi ihtimal yoksa okay bebeğim dediğim gibidir varsa asprin kesin çözüm
Teşekkür ederiim
Bu ay benimde çok kötü geçti 3 gün kalkamadim🥺
Geçen ay garip bi şekilde 2 gün sürdü sanırım onun acısını çıkarıyo
Sıcak bir duş al 🙏🏼 Geçmiş olsun kuzum
Erkekler Ne Diyor
Ne bileyim yani, ne diyeceksin. Ne diyeceğine, deyip demeyeceğine, hiçbir şeyine... Ne kimse kimseyi dinler, ne bir şey anlatabilirsin, ne dinleyenler olur...
Of dayı ne diyorsun
Hastaneye gitmeyi düşündün mü?
Babam arabayı aldı annem evde değil mutfağa bile gidemiyorum imkansız yani😭
Daha önce düzensiz sürdüyse normaldir. Karnına masaj yapsın birisi gelince
İlk defa geçen ay düzensizdi muhtemelen oyuzden
Normal bu durumda
Deprem korkusu yüzünden muhtemelen
Kıyamam ya. Ben de İzmir depremine yakalanmıştım. Atlatıyorsun bir şekilde, hepimiz yanınızdayız
Yok ben İstanbuldayım ama büyük depremden korktuğum için kaç hafta uyuyamadım çok stres yaptım
Yaw sorma Bursaya taşınıcam İstanbul depremi korkutuyor beni de
Gelip karnını ovalayım mı
İç organlarını söksek bile geçmez bu
onu da yaparız bağırsaklarına kadar bam bam :)))))))))))))))
sıcak su kkoy
Sıcak su , polar hırka 2 yorgan var
majezik
Yazar mısın bir