Adetken banyo yapmak? Olayına nasıl bakıyorsunuz?

Ben şahsen adetin ilk 3 günü banyo yapmayı pek tercih etmiyorum çünkü benim adetim de bayağı yoğun olduğu için yıkanırken alttan sürekli akıyor ve ben yaptığım banyodan da hiç bir şey anlamıyorum eğer çok rahatsız (kaşıntılı, yağlanmış vs.) hissediyorsam kendimi o zaman mecburen yapıyorum banyo. Genellikle adetken 4-5. Günlerde banyo yapmayı tercih ederim çünkü kan akıntısı o zamanlara doğru biraz biraz yavaşlamaya başlıyor o yüzden pek akma gibi bir sıkıntısı olmuyor. 🩸

Adetken banyo yapmak? Olayına nasıl bakıyorsunuz?
Cevapla