Zaten aşırı zor geçiyor fiziksel olarak. Ruhsal olarak da kötü oluyorum ve bir süredir farkediyorum birileriyle yaşadığım sıkıntılar hep o ana denk geliyor.
O zamanlarda olanlara biraz daha özen gösterir misiniz. Evet herkesinki aynı olmuyor ama ben kendimi biliyorum 🤦♀️ ister ki bir başkası daha normal hafif geçirsin kimseye abartıyor demeyin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Erkekler Ne Diyor
Evet tahmin ediyorum genelde çok acı verici oluyor ağrılı yani umarım geçer geçmiş olsun çikolata yiyin
Teşekkürler çikolata pek sevmem ve midem bulanır bı zamanlarda zorla bir şeyler yemeye çalışıyorum :S
Rica ederim :S
Bence molpedini ve külotunu sevgilin öpsün sonra giy acı kalmaz
Ikincisi
Sevgilinin yanına git o seni teselli eder
Onun kucağına otur aşkım açıyor de
O çözümü bulur
:/
Ben olsam seninle hiç acımaz
Sımsıkı kucaklarım
Öpüp koklarım.
Sahip olduğuna yap yeterli.
Yok ki keşke olsa
Kanka ağır geçiyorsa biliyorsun belki bilmiyorsun beline sıcak su koyabilirsin bağdaş kurup oturabilirsin papatya çayı içebilirsin
Teşekkürler
adınıza üzüldüm.. merak ettiğim bu durumdayken siz insanlardan uzak kalmak için çabalıyor musunuz?
Evet de işte olmuyor
İyi rahat bırakıyorum seni 🥺😂
Djsj
Gülüyor bide. Yok est.. falan der insan 😂
Niye be dhdh
Sanki rahatsız ediyormuşum gibi gerçekten 😂😂
Her şeyden rahatsız oluyor gibiyim saçmalama fks
Aaa itiraf ediyor 😂
Djsjjs
😒
🌸
🌹.
Kan damarlarını genişleticek şeyler al birşeyin kalmaz
Dogumkontrol hapinin faydasinin oldugunu duymustum ama tabi bilemem
Hormonlara sıkıntı onlar
Bazi doktor oneriyor nazisi onermiyor ama ader duzenlemek icin cok faydali
Düzensiz değil ve sağol ama bitkisel destekler daha iyi oluyor
Ilac kullaniyorsan ondanda olur yasam kaliteni gozden gecir daha sonra bir kadin doguma danisarak cozum bulacaksin
Çook teşekkür ederim ama bu acı normalmiş yine danışırım bir faydası olmuyor genelde ama..
Ilk adetten beri aci mi var yas kac?
Hep var son zamanda arttı 23
Bence kadin doguma git bellide enfeksiyon var belirtileri olmada
Bakayım
Ağrı için neler yapıyorsun
Sıcak su torbası ve bitki çayı olabiliyor ama üşeniyorum şu an
Masaj yapıp kaslarını raharlatmalısın
Çalışırım
Vücudun daha rahat yumurtaları atması için gerekli istediğini sorup paylaşabikirsin
Teşekkürler
Rica ederim ağrı kesici kullanma
Başım için kullandım normalde ilaç kullanmam
Sevindim ekstra zararlı çünkü
Evet öyle
Dikkat et bir şey oluesa yaz
Allah yardımcın olsun
Allah razı olsun
Knk odama kilitlerim seni
Alışırsın
Keşke görüş yazacam diye saçmalamasanız yıllardır çekiyorum zaten
Yaş kaç
Yazıyor
Daha gençsin
Kızma ama güldüm
Neye fjs
Yazdıklarına
ben yaparm
Sağol
bende herkesden nefret ediyorum
Ben bazen.. genelde tiksiniyorum
benimde cidden midem bulanıyor
:S