Merhabaa 🌸
Sevdiğim insanlardan güzel şeyler duymak, kendimi iyi hissettirecek derecede ilgi, en sevdiğim çikolata çeşitleri, kedime sarılıp yatmak..
Bunlar bana kendimi mükemmel hissettirir.

Merhabaa 🌸
Sevdiğim insanlardan güzel şeyler duymak, kendimi iyi hissettirecek derecede ilgi, en sevdiğim çikolata çeşitleri, kedime sarılıp yatmak..
Bunlar bana kendimi mükemmel hissettirir.

VişneliBrowni_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Regl döneminde eve geldiğimde yumoş pijamalarımı giyiyorum pofuduk terliklerimi ayağıma geçirip bir güzel bol şekerli sütlü kahvemi yapıyorum. Yanında İzmir bombasını alarak koltuğa geçiyorum battaniyeye sarılıp telefon ile vakit geçiriyorum. Kötü ruh halim ortadan kalkmış oluyor.
Sadece okurken bile rahatlıyor insan
Öncelikle ağrılarım için sıcak su torbası olmazsa olmazım. Ve sıcak bir çay. Bir de bu sıralarda duygularımı çok yoğun yaşadığım için hep ilgiye, sevgiye ihtiyacım oluyor negatif şeylerden, düşüncelerden uzak durmaya çalışıyorum. Sevdiğimi çok özlüyorum bazen ağlama nöbetleri oluyor bir şey yasamasam da ona sarılma ihtiyacim oluyor sanki ona sarılsam her şey düzelecek gibi..
Yeşil çay
Sıcak su torbasi sevdiğim birseyleri izlemek
Ve çikolata
Kimseyle konuşmuyorum bu dönemlerde çünkü çevremde beni onemseyen kişiler yok
Hiçbir şey düzeltmez, herkesten her şeyden nefret ediyorum o dönemde
Az önce regl oldum ve kuzenimin düğününe gitmek zorundayım bu halde nasıl çekerim bilmiyorum olsa da bitse bu akşam hemen 😔 ruh halimi şuanda bir şey duzeltemez ben regl çok ağır geçiyor tamam karın ağrısını hallettim ama şelale gibi ya on dakika da bir ev gidip kontrol etmek zorundayım herkese arkama bak durum ne diye sormak zorundayım aglicam yaşasa 😔😔😔😔
Eve değil WC yazacaktim. duzeltmis
Temiz nevresimler ve yastık kılıfı, tütsüler, oda parfümleri... Hijyenik ortam ve güzel kokular ruhuma iyi gelir.
Kesinlikle ya
Hiçbi şey duzeltmez keşke kimseyi gormesem kimse bana bir şey soylmese konuşmasam bitene kadar
genellikle kendimle kalmayı seviyorum veya en yakın arkadaşım küçük sürprizler yapıyor çok mutlu oluyorum
Bir kupa sütlü kahve, güzel iltifatlar, azıcık ilgi tamamdır..☺️☺️
valla cok sey denedim olmadi gecmesini bekliyrm sadece
Şu an hiçbir şey iyi gelmez sanırım... Dobarlanamıyorum ben 😢
Çikolata ve yalnız kalmak aşırı sinirli ve stresli oluyorum
Hunharca uyumak, uzanmak, tembellik yapmak, istediğini yemek içmek. Kendini şımartmak kısacası.
Neşeli şeyler izleyip yalnız olmak rahatlatıyor sıcak su torbası ile birlikte
Çikolata dondurma bütün tatlıları alıp yatağa geçip film dizi izlemek ama yanlız değil 🌺🥹🥹🥹
Online alışveriş yapmak ve uzanmak son olarakta yemek yemek
sevdiğim şarkılar.. teoman.
hem dinler hem soylerim.
Sanırım hiçbir şey düzeltemez
Topu topu bir hafta ne olacak sanki geçer
Hiçbir şey yapmadan durmak ve sessizlik. Zaten son zamanlarda tahammül seviyem yerlerde.
Vitaminleri almak lazım mutlaka her an patlamaya hazır bomba gibiyim
Sıcak bı duş
Tatlı şeyler atıştırmalıklar
Sobanın yanına kivrilmak
Bitki çayları
hiçbir şey düzeltmiyor annemgil bulaşmaz bana o dönemde
Bu değil olayını fazla abartıyorsunuz binlerce senedir var olan bir şey z kuşağı ile öne çıktı abartmayın yeter ama
temiz hissetmek ve sıcacık yatagımda yatarken cikolata yiyip yastıgıma sarılarak film izlemek cok güzel valla
Nutellaaaaa nutella ve bir de nutella. Nutella verin bana koseme cekileyim tamamdir.
Sadece çikolata o da sadece bir kaç dakikalık. Çok sinirli ve duygusal gezerim etrafta.
Çok abartıldığını düşünüyorum. Moddan moda girecek bir durum değil
Sarışmak sarmalaşmak , bir şeyler yemek ve sohpet etmek...
gunun 20 saatini uyuyarak, kalan 4 saatini de dizi izleyerek geciriyorum😭
Bütün sevdiğim çikolataları önüme dizip o an en çok hangisine yükseliyorsam onu yemek 😋😋
Mesaj atan dayıları kafaya almak çok eğlenceli södldld
Sıcak su sıcak süt ve çikolata gelsin rgl bildiği gibi 😂😂😂❤️❤️
Sarılmak dondurma sicak su torbası uyumak
Dondurma karnı ağrıtmaz mı
Dondurmayi eritmeden gutarsan mideni usutursun yavas yavas ticen o zaman bisey olmz
Duş, sıcak su torbası, çikolata+süt ve film dizi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?