Merhabaa 🌸
Bence reglin güzel geçmesi için rahat ve konforlu bir alanda olunması, rahat kıyafetler giyilmesi, şişkinlik yapmayacak besinler yenilmesi, kendinizi sinirinizi bozacak insanlardan izole etmeniz gerekli. 😅

Merhabaa 🌸
Bence reglin güzel geçmesi için rahat ve konforlu bir alanda olunması, rahat kıyafetler giyilmesi, şişkinlik yapmayacak besinler yenilmesi, kendinizi sinirinizi bozacak insanlardan izole etmeniz gerekli. 😅

Ben kendimde örnek vereyim. Şiş, ödem toplanmış bir bedene sahip olduğum için o dönemler, bol kıyafet giymeyi tercih ediyorum. Sıcak su torbası, yumuşacık polar battaniye, bir de sinirli ve duygusal olduğum için o dönemler muhakkak küçük bir parça çikolata tüketirim. O beni rahat hissettiriyor..
Süt ürünleri ve yağlı şeyler beni mahvediyor. Her gün duş almak inanılmaz bir kurtarıcı. Hem karın ağrısına inanılmaz bir faydası var hem de fiziksel olarak rahatlıyorsun temiz hissettiğinde. Ayrıca çay olarak da kiraz sapı ve civan perçemi kullanıyorum mükemmel. Karın ağrın arttığında da şöyle bacaklarını iki yana açıp çöktüğünde biraz da kendini ketçap sıkar gibi salladığında ağrı uçup gidiyor🤣 Dışarıda olduğumda bile tuvalete gidip yaparım.
İlginç yöntemler, denerim 😂
Bitkinlik, huysuzluk, ağrı ve sancılar... Fakat menstrüasyon (regl) dönemini rahat geçirmek için farklı ve etkili yollar mevcut.
Rahat giysiler , mutlaka sıcak dus. Her zaman bu ikiliyi yaparım. Canımın istediğini yerim ama abartmam. Vücut zaten ödem topluyor asırı yersem ağırlık yapar. Abur cubur yerine daha sağlıklı seyler tercih ediyorum. Bi de pamuklara sarsalar tam rahat ederim de işte :)
Regli dönemlerinden önce veya regliyken sakın ama sakın kola, gazoz vs asitli içecekler içme bol bol sıcak çay iç ve esneme egzersizleri yapabilirsin emin ol güzel gecicektir Allah yardımcın olsun 💚
Sağol 🌸🥰
Rica ederim 💚
En iyisi duş ve bol bol çikolata yemek. Tüm işlerden kaçmak. Kendini dinlenmeye vermek.
Bol bol da yenmemeli geri dönüşü zor oluyor yağlar yakılmıyor 😅
Bişey olmaz. Ödüllendir kendini. 😉
Fazla kahve tüketmiyorum. Daha çok ödem yapıyor. Ayaklarını sıcak tut. Biraz hafif yürüyüş ağrılara iyi geliyor.
Öncelikle kesinlikle rahat hijyenik bi ped, rahat kıyafetler, çikolatam, battaniyem ve spor😅
Bu ay 4 ağrı kesici 5 bardak da bitki cayiyla geçti. Artan sinir kat sayim ve agresifligimde çabası.
Sıcak ve rahat bir ortam sağlanmalı stresten uzak masajla güzel bir regl günü geçiririz
Kendimizi sıcak tutmak, tatlı ve sıcak şeyler tüketmek ve papatya çayı içmek iyi olur😊🌸
Herkeste işe yararmı bilmiyorum ama, benim şiddetli ağrım olduğu için ayaklarımı 10dk falan herhangi bir kovada sıcak suda tutuyorum.
Ağrım azalıyor ve uykum geliyor.
Su içmeyi ihmal etmeyin olabildiğince ağrı kesiciden uzak durun.
Dinlenin kendinizi yormayın
İyi bir ped Pamuklu olmalı kesinlikle
Sıcak su torbası
Ve bol bol Snickers 😋
Benim için ağrı kesici, sıcak su torbası, ılık bir duş, yeni değiştirilmiş bir ped
güzel geçmesi iyi bir sevgili ya da kocayla olur onun size bebek gibi bakması mutlu etmeye çalışması mükemmel bi regl dönemi geçirmenizi sağlar
Cekilmez ağrılar aman allahım sinir huysuzluk bunları törpüliycek bişey icat edlmedi daha:)
Var. Ilık duş almak, uykuyu iyi almak, dengeli beslenmek
Airiz marka pedler var kesinlikle dene pahalı ama daha sağlıklı
Bol bol istirahat
Ilık duş
Yoga
Sıcak su torbası bol sıvı tüketimi.
Rahat olmalısn duygusal olmamalısn üşümemelisin
Gergin oluyorum. kirici
kas gevşetici ağrı kesiciyi için rahat edin
Uyumak
Spor yapmak sağlıklı beslenmek ama en önemlisi 🍫☕
Haberleri seyretmemek gerekir🙂
Kesinlikle
Zaten o kadar çok kötü haber ve hayatımıza almamamız gereken o kadar çok kişi var ki bunu regl değilken de seyretmemek gerekir.🙂
En başta dinlenmek geliyor sıcak ortamdan eksik etme kendini soğuktan olabildiğince dur bunları yaparsan inşallah sorunsuz geçirir sin 😊
Başka bir isteğiniz prensesim?
Dünyada milyonlarca kadın normal bir günmüş gibi kalkıp işine gücüne hayatına devam ediyor. Bizimkiler konforlu alan istiyorlar.
Fenomen olduğum günden beri senin gibi düşünen o kadar çok erkeğe denk geldim ki artık alışmışlığın verdiği rehaveti yaşıyorum, iyi geceler 😂
İçecek olarak İran safranı çayı içmenize tavsiye ederim birde meditasyon 😉
şu regl meselesini oyle abartıyorsunuz ki yemin ederim sanki dünya sizin omuzunuzda millet cephede vuruluyor ses etmiyor bunlar regl diyor
yaşamanı cok isterdim
@makarayadevamm ok
MSŞSMXSŞMSEŞDMEŞSMSŞDMSLDMEŞDMELDMWŞDMEŞDMEŞDMDLDMŞEMD ay hiç gülesim yoktu kadınlara inanmıyosun bari bilime inan be adam
@bazenmutsuz ya bilim sizin bilinç altınıza etki edecek yalanlar soyleyip sizi kandırıyorsa
abim biz yaşıyoruz sen neyden bahsediyosun ya
@makarayadevamm kanka bence abartı
insallah yaşarsın kanka ne diyim
Komedyensin sen ha. Çen büyüdün de kadınları çinir mi ettin çen. Koş brolarına anlat bunu komik sanıp bi de tam olsun.
@makarayadevamm kanka ben nasıl yasıcan allah askına bilim diyorsunuz erkege insallah regl olur diyorsunuz kendinizle çelişiyorsunuz
@bazenmutsuz arkadas covidden sonra bu hale geldi
benim bilim dediğim falan yok bi şeyi yaşamadan yargılıyosun ve bunu ısrarla devam ettiriyosun bilmiyosun abi bilemezsin
@makarayadevamm bak abi bak bak bak bak bu mesele konusuldukca gencler abartıyor bak git yası 30 ustu kadınlarla konus normal bir şey ama 20 yas ile konus sanki afedersin içinde kıyamet kopuyır
ben sana ne desem anlamıcaksın o yüzden hiç bi gereği yok
@makarayadevamm sende beni
makaraya devam
Hd supply and i not sure what
Yoga masaj ve olmazsa olmazı sıcak tutucsk kıyafet
Evliysen daha rahat gecebilirr
Papatya çayı içiyorım
Ben erkegim ama rgl oluyrım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?