Sizce regl olmak sağlıklı mı bir kadın için?

Regl olmayi sevmiyorum agrilar ve kramplar yasandigi icin ve kendimi her ay hasta hissediyorum bas agrilari falan vs vs. Bu yuzden yumurtaliklarimi aldırmayı düşünüyorum zaten cocuk da dusunmuyorum. Sizce regl olmak bir kadin icin saglikli bir olay mi yoksa sadece cocuk dogurmak icin olan bir olay mi?
Sizce regl olmak sağlıklı mı bir kadın için?
Cevapla