Ben her mevsim ayaklarımı üşütmemeye dikkat ederim. Hatta bazı soğuk kış günlerinde kar botu ile dışarıya çıkıyorum.

Ben her mevsim ayaklarımı üşütmemeye dikkat ederim. Hatta bazı soğuk kış günlerinde kar botu ile dışarıya çıkıyorum.

LadyAmetist sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Daha önce hiç regli ağrısı çekmedin bunu düzenli spor yapmaya bağlıyorum çünkü benle tanıştıktan sonra en azından düzenli yürüyüş yapma alışkanlığını kazandırdığım arkadaşlarım bile daha az ağrı çektiklerini söylüyor. İyi beslenmeyi, aktif yaşam tarzını benimseyin. Ne çok kilolu ne de aşırı zayıf olmayın. Kilo da çok etkiliyor.
kesinlikle, düzenli spor yapmak ağrıyı önlüyor. En azından bir yürüyüş yapmak bile önemli
Ben şahsen zayıf olduğum için ağrım çok oluyor zaten regl olmadan önce hemen bir karın ağrısı yaşıyorum. Vakit kaybetmeden sıcak su koyuyorum karnımın üzerine ya da kasık bölgeme sabaha kadar öyle uyuyorum. Genelde sıcak çorba içiyorum annem yapınca daha iyi hissettiriyor. Dinleniyorum. Bol su içiyorum. Papatya çayı iyi geliyor bilmiyorum sizlerde denerseniz belki işe yarar... çok kalın giyinmeyin bu dönemde ateşiniz çıkıyor o yüzden normal giyinin. Tavsiyem bu kadar🙂
Papatya çayı evet, daha önce denemiştim gerçekten işe yarıyor. Ben söylemeyi unutmuşum şimdi sen hatırlatınca iyi oldu :) Kalın giyinmekten bir türlü vazgeçemiyorum çok üşüdüğümden galiba
Fazla kalın giyinmek iyi değil gerçekten ne çok ince ne çok kalın ikisinin ortası. Umarım etkili olur kendinize iyi bakın
Aynen papatya bende içiyorum
<3
Ben özel günlerimde tarçınlı süt içiyorum ağrıyı çok rahatlatıyor bide papatya çayı sakinleştiriyor tavsiye ederim canım 👌😉
Tarçınlı süt denememiştim deneyeceğim. Papatya çayı içiyordum o da etkili
Dene canım oda çok güzel sıcak süte bi çay kaşığı
En büyük taktiği vereyim o zaman, reglden bir kaç gün önce bir kaç defa mastürbasyon yapmak 👍🏻 nerdeyse full ağrısız geçiyor regl dönemi
ağrı olunca sıcak suya şeker koyup içince geçiyor. ben denedim 🌸❤
Daha önce bende denemiştim, ilginç bir şekilde işe yarıyor :D
Formülü bulamadım ağrı kesici kurtarmıyo
buradaki önerileri denemeni tavsiye ederim, belki işe yarar
Düzenli spor yapmanın yararlı olduğunu duydum
evet o gerçekten işe yarıyor. Spor ağrıyı azaltıyor
Usutmemeye dikkat etmek sıcak su torbası
evet, soğuk hiç iyi gelmiyor
Evt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?