Merhabaa 🌸
Bazı kadınlardan duyduğum kadarıyla regl dönemlerinde hiç ağrıları olmuyormuş. Hatta o ağrının nasıl olduğunu merak eden dahi var.
Regl ağrınızı 10 üzerinden kaç olarak değerlendirirsiniz?

Merhabaa 🌸
Bazı kadınlardan duyduğum kadarıyla regl dönemlerinde hiç ağrıları olmuyormuş. Hatta o ağrının nasıl olduğunu merak eden dahi var.
Regl ağrınızı 10 üzerinden kaç olarak değerlendirirsiniz?

VişneliBrowni_ sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Ağrısız regl olan kadınlara gerçekten çok şaşırıyorum. Neden ağrımayıp bizim neden ağrıdığını merak ediyorum. Reglimin ilk günü çok ağrıyor ağrı kesici içmeden duramıyorum içmesem günümü yaşamam bana ağrı büyük bir engel diyebilirim. Tabiki sonrasında rahatlıyorum o yüzden diğer günleri de düşünerek 7 puan veriyorum
İşte ben onlardan biriyim. Hatta belki de en az seviyede bile olsa hiç yaşamamış biriyim. En ufak bir ağrım olmuyor. Nazar da değmesin bundan fazlasıyla memnunum😅
Ben de ağrı çeken arkadaşlarımı anlayamıyorum bazen yataktan falan kalkamıyorlar kendilerini ilaçlara boğuyorlar diyorum yani abartıyorlar herhalde😂
Artık gözüm değecek sana 😅
Keşke onlardan birisi olsaydım diyorum.. Benim ağrım 10 üzerinden 10. Dayanılmayacak hale geliyor bazen
Bende ağrı az oluyor
Ay sorma kuzum ağrısız regl olan kadınlar, şanslı kesinlikle. Ağrısız geçen tek bir ayım olmaz benimde 🙄🙄
Bugün çok zor geçti. Bazen çok ağrı oluyor. Mide bulantısı da cabası. Ağrısı olmayanlar çok şanslılar. 🥲
Onlardan biriyim sadece bir iki kere filan ağrı olduğunu hatirliyorum onlarda hafifti
Keşke bende öyle olanlar gibi olsaydım ya 🤦
Hap icmessem meftayim...
7 benim ölüyorum sanki
Ne kadar imreniyorum onlara ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?