12 cm kisti olan ve vajinal kaşıntı ve idrar yanması olan birine rapor verirler mi?
En az 5 günlük rapor almam şart. Çalıştığım yer de ücretsiz izne çıktık 15 gün. Ben çalışmak istiyorum ama çalıştırmıyorlar. Aylık ödemelerim var. Çevrem de saçma bahanelerle rapor alanlar var. (Balayına gidecek olup 5 10 gün alanlar bile var) Bu yüzden Kisti olan birine olan kişilere verirler mi? Şu sıralar özel hastanedeki doktorlar bile rapor vermiyor. Çoğu tahlil yapmadan vermiyor. Devlet ve sağlık ocakları zaten çok kötü olmadığın sürece hayatta vermiyor. Bir keresinde hasta olmama ragmen o an ateşim çıkmadı diye vermedi o doktor yüzünden 1 buçuk hafta geçti ardından zatürre oldum.
En az 5 günlük rapor almam şart. Çalıştığım yer de ücretsiz izne çıktık 15 gün. Ben çalışmak istiyorum ama çalıştırmıyorlar. Aylık ödemelerim var. Çevrem de saçma bahanelerle rapor alanlar var. (Balayına gidecek olup 5 10 gün alanlar bile var) Bu yüzden Kisti olan birine olan kişilere verirler mi? Şu sıralar özel hastanedeki doktorlar bile rapor vermiyor. Çoğu tahlil yapmadan vermiyor. Devlet ve sağlık ocakları zaten çok kötü olmadığın sürece hayatta vermiyor. Bir keresinde hasta olmama ragmen o an ateşim çıkmadı diye vermedi o doktor yüzünden 1 buçuk hafta geçti ardından zatürre oldum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer