Regl ağrısına rapor verirler mi?

12 cm kisti olan ve vajinal kaşıntı ve idrar yanması olan birine rapor verirler mi?
En az 5 günlük rapor almam şart. Çalıştığım yer de ücretsiz izne çıktık 15 gün. Ben çalışmak istiyorum ama çalıştırmıyorlar. Aylık ödemelerim var. Çevrem de saçma bahanelerle rapor alanlar var. (Balayına gidecek olup 5 10 gün alanlar bile var) Bu yüzden Kisti olan birine olan kişilere verirler mi? Şu sıralar özel hastanedeki doktorlar bile rapor vermiyor. Çoğu tahlil yapmadan vermiyor. Devlet ve sağlık ocakları zaten çok kötü olmadığın sürece hayatta vermiyor. Bir keresinde hasta olmama ragmen o an ateşim çıkmadı diye vermedi o doktor yüzünden 1 buçuk hafta geçti ardından zatürre oldum.
Regl ağrısına rapor verirler mi?
Cevapla