Reglim gecikti ve düzensizleşti, ne kullansam regl olabilirim?

" İlişkiye girme gibi bir durum söz konusu değil. "
Geçen ay geciktim tarlusal hap kullandım 1 hafta içinde oldum normalde ayın 7-8i gibi başlaması gerekirken tarlusal kullanmama rağmen hala olmadım. Sancı var karın ağrısı var hafif lekelenmeler de var ama regl yok.😖 İçmediğim ne soğan suyu ne bitki çayları kaldı.🥺 Aşırı geriliyor stres yapıyor kafaya takıyorum bilmiyorum bunun da etkisi olur mu?😒
Reglim gecikti ve düzensizleşti, ne kullansam regl olabilirim?
Cevapla