karnım o kadar şiş ki, hamile gibi.. dayanamıyorum
Dersim de var, soğukta dışarı çıkmak da zorundayım ne yapabilirim?
karnım o kadar şiş ki, hamile gibi.. dayanamıyorum
Dersim de var, soğukta dışarı çıkmak da zorundayım ne yapabilirim?
Regl olduğunda sana sevgilin olarak bakardım. Bitki çayları adet sancısına iyi gelir ve çay yaparım. Öğünlerinde hafif yiyecek hazırlar ve azar azar sık sık yemeni sağlardım. Alt karın bölgesine avuç içi ve parmak uçuna dairesel hareketlerle masaj yapardım. Koltuğa oturduğunda ayaklarının altına yastık koyarak ayaklarını uzatırdım. Kanı sulandıracak haplardan uzak kalmanı sağlardım. Çikolata sepeti alırdım.
birtane gripin iç iner şışkınlık
Otobüste falan hamile sanıp yer verirler belki olumlu düşün
Yürüdüöm
Göbegin kac aylik gibi
Kilo vardı zaten de ek olarak o da oldu bu ay fazla şişkin
Şişman mısin?
Çikolata sever misin?
Yazık ya gerçekten.
Hamile kalarak 9 ay bu çileden kurtulabilirsin
Sıcacık su
canın şimdi. ikolatada istiyordur :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?