Kadınlar olarak en çok karın ağrısı ve bel ağrısından şikayetçiyiz. Peki yok mu bunun çaresi?

Kadınlar olarak en çok karın ağrısı ve bel ağrısından şikayetçiyiz. Peki yok mu bunun çaresi?

İğne. Başkası işe yarar mı bilmem evde güçlü bir ağrı kesici yoksa acil yolu seni bekler doğal ve bitkisel yolların işe yaradığına inanmıyorum en azından kendim için bu böyle
Kabul ettiğine karşılık verir misin lütfen 😊👍
Su içmek. Sıcak su da kan akışını hızlandırıp kasların gevşemesini sağlar dolayısıyla krampları azaltır.
Bitki çayları. İçerisinde ağrıyı azaltmayı amaçlayan ve düz veya çizgili kaslarda gerçekleşen spazmları durduran bileşikler var.
Kan akışını artırmaya ve rahmi rahatlatmaya yardımcı olan yiyecekler. Çilek, domates, ananas, zerdeçal, zencefil, sarımsak, yeşil yapraklı sebzeler, badem, ceviz ve somon gibi yağlı balıklar rahmi rahatlatır.
Kafeinsiz içecekler ve yiyecekler. Kafein, rahmin daralmasına sebep olur ve krampları daha ağrılı hale getirebilir. Regl olunan süre boyunca kafeinsiz kahve içsen daha iyi olur. Enerji için yüksek proteinli atıştırmalıklar yiyilebilir.
Egzersizler. Hafif esneme veya yürüyüş yapılabilir.
Stresi azaltmak. Derin nefes alma, nefes pratiklerini deneyebilirsin.
ben teşekkür ederim
Sicak icecekler icmek, mumkunse hareket etmek iyi gelir. En son care agri kesici benim icin.
Sıcak su torbası kesinlikle
Ağrı kesici
Sıcak su torbası. dinlenmek, ve hafif egzersizler. birde papatya çayı gibi sakinleştirici bitki çayları
İlaç kullanımı, istirahat, yeterli ve dengeli beslenme ile birlikte bol sıvı alınması, sıcak uygulama, kafein ve alkol almamak, sigara tüketmemek, masaj ve mastürbasyon yapmak ağrı şikayetinin giderilmesinde etkili olabilir.
Kaynaklar:
https://www.bbc.com/turkce/haberler/2016/05/160516_masturbasyon_fayda
Sıcak tutmak. İlaç kullanmak, tatlı falan.
Sevgiliye sar iyi geliyor olmalı eski sevgilim bana sarıyordu demekki iyi geliyor olmalı
Mastürbasyon doğal ağrı kesici çok yapmışımdır manitalarıma regli olduklarında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?