Hemen hemen birçoğu ne abarttınız falan diyor, yaşamadıkları bir şey için bunu demeleri anlayış göstermemeleri normal mi sizce?

Hemen hemen birçoğu ne abarttınız falan diyor, yaşamadıkları bir şey için bunu demeleri anlayış göstermemeleri normal mi sizce?

Reglideki durumlar kişiden kişiye değişiklik gösterebiliyor kimi sadece bir şeyler aşırırken kimi sadece tatlı krizine giriyor kimin her reglesinde çok sinirli olurken ya haddi hesabı yok sanki biriyle kavga 71'i sanki hakkını yemiş gibi öyle bir sinir içerisinde oluyorlar ki diyorsun abi altı üstü adet yaşıyorsun diyorsun kimi hiç yaşamıyor kimin Sadece bazen kasılmalar olduğunda rahatsızlık duyuyor kimi yaşadığı zor dönemde zaten duyguları kötüyken adet döneminde bu temelde yatan duygular yüzünden daha şiddetli duygular yaşamaya başlıyor olumlu veya olumsuz ve kimileri de buna bağlı olarak gün içerisinde değişen ruh hali gösteriyor kiminde bunlara karşı dirençli Mesela ben de ilk başta dirençli iken daha sonrasında yaşadığım olaydan sonra denge sasti.
Öncelikle ben erkeklere geleyim Öncelikle her erkek bu konuları bilmek zorunda değil senin adet takvimin takip etmek zorunda da değil Belki sen kendi içinde çok sinirlisin öfkelisin canın yandığı için hormonların ve libidona etkisi büyük olduğu için iştence gerçekten Çok öfkelisin ama dışarıdan Belki bu Öfkeyi bu can yanmasını göstermiyorsundur ve bu yüzden karşıdaki anlamıyordur Bu gayet normal otokontrol sahibisindir sinirlendiğinde patlamıyorsundur Bu yüzden anlamıyordur bunlara da bakmak lazım
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Bazı erkekler saygıdan her konuda mahrumlar ve hadsizlik ederek bu konuyu da hafife alıyorlar. Bazı kadınlar da manipülasyon fırsatı olarak bu süreci kullanarak tatlı su kurnazlığı yapıyorlar. Olduğu gibi, nasılsa öyle algılanması ve sakinlikle, kendine iyi bakarak, dürüstlükle ve asaletle atlatılması bence olması gereken. Kadınların fikrimce bu sürece dair sendromlarda hayatlarındaki erkeklerce şımartılmaya değil, jinekologlarından muayene randevusu almaya ihtiyaçları var. Kendi adıma böyle düşünüyorum, teşekkürler.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Kendileri yaşamadıkları içindir 😉empati kurmak zor tabi ancak o ağrıyı çekmeleri lazım ki anlasınlar 🤣😂😀hatta doğumu da ben onlar yapsınlar şöyle bir formları bozulsun bakalım kadınlar kadar çabuk toparlayabiliyorlar mı😂 şaka bir yana empati yapsalar dahi anlayamacakları kadar özel bir şekilde yaratmış bizi yaratıcı bedeninden insan çıkıyor senden besleniyor ilk senin kokunu duyunca güven duyup sakinleşiyor ötesi yok..
Nereden biliyorsunuz bütün erkeklerin o dönemin nasıl geçtiği konusunda bilgi sahibi olduğunu.
Bence bir kısmı hiç bilmiyor.
Bir kısmı yarım biliyor.
Ufak bir kısmı ise yardımcı bile oluyor.
Bir gebelik sancisina yakın ağrı yapar.
Hayatta en kötü insan tipi Önyargısı tavan yapmış , tanımadığı insanlar hakkında konusanlardir.
Hayatta güzel olduğu kadar çirkin, doğru insan olduğu kadar da yanlış insan vardır.
Bunun amacı ise kişinin doğruyu yanlışı - güzeli çirkini ayırt edebilmesi için gösterilmiştir.
Ama siz inatla hataya devam etmekte ısrarcı iseniz benim yapabilecek birşeyim yok.
Bilmeden yargılıyorlar, kalıbımı basarım eğer kendi hormonları da her ay dalgalansa sinir küpüne dönerler, tıbbi olarak sebebini bilerek söylüyorum bunu.
evet regli döneminde karın agrısı bel ağrısı yoğun kanama yaşanıyor zor ama bence çok abartılcak bi durum gelmiyor şimdi böyle yapıyolar doğumda sancılarda ne yapacak o abartan arkadaşlar merak ediyorum
Acıyı bilmedikleri için. (Ben çok acı çekmem) acıdan bayılan var kimse bilerek bayılmaz
Evet çoğu erkek öyle abartiyoruz saniyor ama yaşamalari gerek anlamaları için
Benim için diğer günlerden farki yok bilemiyorum
Yaşamayan anlamaz bacıııım
Yaşamadıkları için 😑
Hepsi değil ama böyle bir kesim var
Nasıl bir acı çektiğimizi bilmiyorlar da ondan
Başlarına gelmedikleri için
Başlarına gelmiyor. keşke onlarda olsa
Eski sevgilim regl olduğunda evine sıcak su torbası ve çikolata alıp giderdim. Hep sarılırdım ona sürekli, zaten anlardım ben onu söylemesine gerek kalmazdı, aşağı yukarı tarihi belli oluyordu zaten , ama sonuç olarak şu an yalnızım
Değer kıymet bilene verilir ama olsun hayatta her şey bir ders nedeni böyle böyle geliyor o aydınlanma o olgunluk hali ✌🏻
Olsun yinede pişman değilim, sadece o mutlu olsun diye yapmadım, yapınca kendim de mutlu oluyodum
E güzel o zaman👍🏻🙃
🙂
Yüzbinlerce yıldır kadınların yaşadığı birşeyi alıp ayyuka çıkardınız, yahu arap kadını amerikan kadını rus kadını hiçbiri bu konuyu bu kadar abartmıyor doğum yapsalar bu kadar abartmıyorlar
Dimi ne kirli bir sohbet :)) ay bu erkek yorumları cidden iyi ya🤣🤣
Dobradır
Bazı "eleganceler" gibi kız düşürmek için bu konudan duyar kasacak değiliz
İyimiş😂👍🏻
Yasamamakla alakasi yokki, bazi kadinlar hic olmamis gibi davraniyorken bazilari her şeyi regl e veya regl oncesine/sonrasina bagliyor, abartildigini dusundugum kısım burasi.
Kızlar her şeyde olduğu gibi kendini mağdur edip bokunu çıkarıyor. Dünya'da milyarlarca kadın regl oldu, kimse yeni nesil gibi zırlamadı.
Abartıyorsunuz çünkü. Bir sürü hemcinsiniz ağır işlerde çalışıyor ne regl olduklarını duydum ne trip atacak vakitlerinin olduğunu gördüm. Ama bazıları nerdeyse cami mikrofonundan ilan edecek regl olduğunu
🤣🤣😂😂😂😂😂😂ay pardon 😃😃
Asla, bana göre asla hafife alınacak bir durum değil, bu kadar sık hormonal degisimler yaşaması kadınlar için büyük bir yük bana göre
Çünkü bu dünyada bir ağrı çeken kadınlar sizsiniz, size kalsa tuvalete gitmek bile zor geliyor.
Şu dönemin kızları çok narin belliki sadece kendilerinin yaşadığını sanıyor bu durumun.
Hafife almalarının sebebi bir şey bilmemeleri bu kdr basit :D
Erkeklerin acıda uzman olması hayatın ciddiyetinin farkında olması ve reglin size göre çok ağrılı olması muhtemelen erkeklerde olsa umurlarında bile olmayacağı gerçeği
ısteklerınız oncesınde cok fazla bu guzel bence
Bilmediğimiz bir konu olduğu içindir
Yaşanmayan acı hafif gözüküyor işte
ateş düştüğü yeri yakar yavrum
Ne var ki regl döneminde
.. diyerek olayi cok da abartmamak lazim.
Ayakta işedikleri için
Saygı duyması lazım
Yoo ben almıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?