Sizce erkeklerin uzerine niye bu kadar gidiliyor?

Abazan sapk falan denilenler hep erkek ama bide resmen elinde olsa çıplk gezecek olan dekolteyi geçip teşhircilk yapan sırf orasını burasını açmak için rüküş bile olanlar çok mu düzgün biz de dekolte giyiyoruz ama herseyin bi adabı var eskortgibi giyinirsen tabi abazalari çekersin
Güncellemeler
+1 yıl
Yanlış anlamayın dekolte güzel ve şık duran birsey yerine göre ama absürt derecede soyunup sonra erkekler yilisinca tacize uğradık diyorlar bazı varoslar
Sizce erkeklerin uzerine niye bu kadar gidiliyor?
Cevapla