Regl olduğunuzu neden söylüyorsunuz, tuvalete gidiyorum falan da diyor musunuz yani? Kızların regl olduklarını söylemeleri acayip bence, hani ayıp demiyorum sadece regl olmak da WC kullanmak ishal olmak kadar olağan olduğu için soruyorum
164 Yorumla- +1 yıl
Hayır, sadece kendisi sormuştu.
- +1 yıl
Sinirli halinden anlıyor ve soruyor daha dikkatli ilgili oluyor
- +1 yıl
@tuğbabirşeyidebilme doğdurur ben olsam bende sorarım. Regl mıısın diye. Millet benim gibi yorum yapanların hep kıskandı demiş de nesini kıskanayım? Ben çikolata sevmem ki , üstelik ben evliyim. Ohoo biz ne hediyeler gördük, çikolatalı hediyeler yanında vız gelir. Yani demem o ki, bir erkek evlenmeden önce zaten hediyeler alır ama asıl erkek evlendikten sonra bilinir..
- +1 yıl
Evet ben söylüyorum lavaboya gidiyorum diyorum ve hiçte ayıplanmıyorum bunlar normal şeyler oturduğum yerden kalktığım gibi nereye gidiyorsun diye soruluyor işim var mı diyim ne o hiç tuvalet yapmıyomuș gibi mi yapayım utanmam gereken bir durum görmüyorum ben burada regl isem o an ki gerginliğim buradan kaynaklı olduğu için anlayış görürüm en azından tabi kişinin kendisinde anlayıșlık olsa hayatımda yer alamaz o ayrı konu
En İyi Cevaplar
+1 yılRegl olmak abartıldığı gibi bir şey değil ki bir kadın olarak samimi söylüyorum bunu, bu normal bir durum
Regl olan hemcinslerim , sinirli, hüzünlü , nazlı oluyormuş.
Neden sürekli o özel günlerinizde karşı cinsten bir jest bekliyorsunuz ki bunu anlamıyorum
Yüzyıllar önce de regl vardı yeni çıkmadı kadınlardaki kanamalar , bu da yeni moda oldu zaten
Kız der ,"sevgilim ben regl oldum". Erkte düşünür acaba ne yapsam çikolata getirir.
Böyle yapmayın ya kadın dediğin güçlü olur.
Büyüklerimiz de regl oluyordu. normal birşeyi abartmayın yahu...811 Yorumla- +1 yıl
Ağzına sağlık. Erkek en ufak trip atsa, jest beklese "uff erkk trip mi atar. s" ama kendilerine gelince her triplerine jest bekliyorlar.
- +1 yıl
Çünkü abartılmıyor... Regl ağrısından acillik olan yakınlarım var. Sen normalsin diye herkesi tek tipleştirmeye gerek yok. Hormonal değişiklikler, dengesizlikler yüzünden abartılması çok doğal. Neden böyle kadınlar var asla anlamıyorum. Yani neden bunu yok sayar gibi normalleştirme çaban?
- +1 yıl
Diğer kısımlar neyse de ağrı her insanda bir değildir.
Ama dediğin bir yandan doğru. Şahsen regl olduğumda karnım, belim, böbreklerim feci derecede ağrır üstüne bir de migrenim azar. Bu kadar ağrı çekmeme rağmen özellikle söyleme gereği duymuyorum saklama gereği duymadığım gibi. O halde çalışıp sesimin çıkmadığı günler oldu üstelik ağrı kesicisiz 🥲 - +1 yıl
- +1 yıl
Önce edepli yazmayı öğren ağrı olabilir bende de oluyor ama ölmuyorum dimi bazı şeylerin fazla abartıldığını düşünüyorum regl de bunlardan biri böyle insanlar çit kırıldım günü geldiğinde vajinadan çocuğu nasıl çıkaracaklar onu da merak ediyorum o ağrı bambaşka bir ağrı diyorlar
- +1 yıl
- +1 yıl
Mmaallarla tartışmaya girmek istemiyorum siz zamanı geldiğinde çocuk ta yapmazsınız aaaamiiiniz yirtilaxak diye, ki yapmıyorlar da zaten sezeryan oluyorlar ammi yirtilmasin diye
+1 yılMis gibi olur. Regl dönemini normal ve sıradan bir şey gibi anlatanlara da cidden şaşırıyorum... Benim bir yakınım bu yüzden acillik bile olmuştu. Kadın bedenini neden bu kadar görmezden gelip, sıradan ya bu niye abartıyorsunuz diyenleri de ben anlamıyorum. Hormonal değişimleri ya da kadın sağlığı nasıl bu kadar küçümsenmeye çalışılır cidden ilginç... Bir insanın ilgi görmesi, bunu mutluluktan paylaşmak istemesini ya ne kadar tatlı adamlar varmış diye geçip gidemiyorsunuz bunu da ayrı bir tartışmak gerek...
10 Yorumla
+1 yıltamamen doğal ve yüzbinlerce yıldır her kadının yaşadığı standart bir olayı sadece sen yaşıyormuş hissini adama yaşatmışsın. o da sana "tamm tamam ya al şunları da sus" mantığı ile bunları yollamış ta olabilir.
2813 Yorumla- +1 yıl
Türk kızlarından başka bu durumu böyle şova çeviren yok. İngiliz kızlarla çok konuştum konusunu bile açmazlar
- +1 yıl
@Asena_m yine mi sen işsiz bir sürü hesap açmışsın
- +1 yıl
be smart engelimi kaldırır misin
- +1 yıl
Ne kadar boş yapmışsınız erkekler
- +1 yıl
Boş yapan sizsiniz yüzbinlerce yıldır bütün kadınların yaşadığı sıradan birşeyi şova çevirdiniz, ayrıca o küfür bir tane babası türk anası alman kadın içindi habire herkese küfür yazıyor o başka bir mesele
- +1 yıl
@DreamGhosters üff ingiliz kızlarla konusmus hawli erkek ingiliz kızlarlammı konustun aferin cok büyük basari
- +1 yıl
Soda gönderiyorum adresini bırak
- +1 yıl
@DreamGhosters istemez askim sen parani sakla ingiliz kızlarla yersin
- +1 yıl
Yorum yaptım kaos çıkmış. Sakin pls
- +1 yıl
aga naptın sen ya
Kızlar Ne Diyor
+1 yılBazı kızlar fena kudurmuş bu adada ben normal erkek arkadaşlarıma bile rahatsızken neyin var dediklerinde regl dönemindeyim diyorum çünkü regl dönemi birilerinin belirttiği gibi wc kullanmak ya da "ishal' ile alakası olmayan bi şey? Hangi kafayla yorum yapıyolar bunlar lan? Bi de regl normal abartilacak bise yok diyen var regl oldum diye feryat figan ettim falan yazdınn da detaya ben mi göremiyorum asko? Regl olduğum icin cikolata almış yazmışsın dimi? Düşümceli bi hareket. Kuduruk her terde kuduruk olunca işte soru da yanlıs anlasilmis
26 Yorumla- +1 yıl
Harikasin
- +1 yıl
Dervişin fikri neyse zikri o olur derler. Onunki de bu laftan hallice.
- +1 yıl
@Clairvoyante eee
- +1 yıl
@Momgirll zort moment bu olmali
- +1 yıl
bu sitedeki iq yoksunu insanlarin desteğine ihtiyacım yok zaten askim cevaplara bakarsak herkes gtuyle okumus soruyu ve yorumlamis bb
+1 yılYaşadığınız şehirde anonsu etseydiniz regli olduğumuzu o zaman daha çok gelirdi böyle kutular dan.
91 Yorumla- +1 yıl
Pardon, ne ima etmek istiyorsun?
+1 yılYa bisey diyim mi buraya yazan cogu kisi cidden kıskançlık yapmış kadınlarda erkeklerde ama özellikle kadinların yazdigi yorumlar dikkatimi cekti eminim kimse sevgilisine askim ben regl oldum demiyodur abi laf arasinda ya da bulustugunuzda zaten hareketlerinizden anlasilir bu huzursuz olusunuzdan falan ya da biri hastayim ya karnim agriyo bulusmayalim derse ilk sorcaginiz sey neyin var regl misin kalıbı olur bu da boyle bisey sormus ve evet demis belki de iliskileri ciddi yaşanmışlıklar var o yuzden anladi ve gondermis bence cok iyi yapmis gondermekle abla sende öp basina koy boyle adamı diğerleride lutfen bize yapan yok kafasina girip saçmalamasın yok buyuklerimizde oluyodu yok soylerken hic mi utanmadın bilmem ne utanilcak bisey degil bu regl olmayan utansin regl olmak hastalik degil olmamak hastalik valla ulke vok cahil kalmis ya
00 Yorumla
+1 yılKıskandım.
Olur bence yaa.. İnce düşünmüş
33 Yorumla- +1 yıl
Kilo alıp tombik olup sevgilinin seni beğenmedikten sonra gelen pişmanlık isterim
21 Yorumla
+1 yılŞimdi sen herkesten vooov, olur, örkek yiaa falan demelerini bekliyorsun demi?
Çöp. Regl iken onların hepsini yersen bir daha ki ay göremezsin o çocuğu sen. 😀 Lüzumsuz.10 Yorumla
+1 yılNiye bu kadar kötü yprum gelmis aa ne hasetsiniz. Çok tatlı hareket şunu yapan beyden olur 👍
10 Yorumla
+1 yılHassas zamaninda tavlamaya çalışıyor diger zamanlarda mutluysaniz seviyosa olur bundan hocam
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmaz bence, yani benim karnım tok böyle şeylere ilerde iş ciddiye binip evlenince salıyor hepsi
21 Yorumla- +1 yıl
Hala salmış değilim
+1 yılTrol soru olduğu profilinden belli. Bi önceki sorusu da eltisi bunu kıskanıyormuş. Ya trol, ya da kocanı aldatıyorsun. Başka türlüsü imkansız
10 Yorumla
+1 yılValla çok kral hareket
Buna maruz kalmamak için ne günah işledim ben10 YorumlaBana da neler gönderirdi fazla kaptırma tatlım çıkardıkları yerden bir anda düşürüyorlar. 😅
10 YorumlaHer insanın yaşam tarzını sahip oldukları küçük şeyleri bile gördüğümde çok eksik çok dışında kaldığımi fark ediyorum
20 YorumlaKalbinin kilidini aç al onu içeri ve kalbini tekrar kilitle.❤🔐
00 Yorumla
+1 yılGüzel bir davranış bence almak zorunda degildi ama almış
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOlur olur ama sevgili olunur çünkü önemli olan işler ciddiye bindikten sonraki davranışlarıdır, ki çoğu erkek o andan sonra salar ve kötü davranmaya başlar. Yani evlenilmez.
00 Yorumla
+1 yılİncelik yapmış her erkekte artık aynı durumu görüyoruz bunlara kanacaksan olur jdjdjd
00 YorumlaBıkmadınız mı bu sorulardan?
Olur olur en çok olur hemde yeter ki yeter.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence demen gereksiz olmuş o senin kocan değil ki Karnım ağrıyor diyip geçebilirdin bunlar mahrem konular geri kafalı lik değil
00 Yorumlaya yorumdakiler gerçekten çok 4pt4l ve hayatlarında "aşk" denen şeyi hiç yaşamamış ya da birisi tarafından çok üzülmüş kimseden sevgi görmemiş ezikler. ve gayet de iyi olur bu çocuktan.
00 Yorumla
+1 yılKöprüyü geçtikten sonra alacak mı ona bakalım 😂😂
30 YorumlaTek kriterin sana çikolata almasıysa olur
20 Yorumla
+1 yılregl eşittir çikolata değildir ya of
20 Yorumla
+1 yılOlur ama snickers yerine keşke Nestlé alaydi
10 Yorumla
u +1 yılOlur bu beyden, ince düşünmüş.
10 Yorumlaçok güzel düşünmüş şanslısın keyfini çıkar
10 Yorumla
+1 yılElbette kaçırma dkdms
10 Yorumla
+1 yılOlur ama devamı gelirse olur bazıları başta bir kere yapıyor sırf aşık etmek içib
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılİlk aylar böyle oluyor sonradan nanay 😂😂
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlenince erkekler böyle olmuyor genelde
23 Yorumla- +1 yıl
Evrim değiştiriyorlar 😂😂😂
- +1 yıl
1000
- Daha fazla (71)
Erkekler Ne Diyor
+1 yılÖnemli olan köprüyü geçene kadar değil, köprüyü geçtikten sonra gönderip göndermemesi😀
143 Yorumla- +1 yıl
Rujunun markasını alabilir miyim?
- +1 yıl
@Yirmieylül2022 veriyorum yaz. Adana bici bicisi😂
- +1 yıl
😂😂😂😂😂
Aynısını ben yapsam sen bana kilo aldırmak istiyorsun beni hiç düşünmüyorsun denir başkası baş tacı bu efenim çifte standardın alasidir , agasidir, pasasidir.🤣😂🤣
30 YorumlaYorumlara bak..
Adam mutlu olur hoşuna gider diye yollamış işte kızda sanki bana bunu yolla demiş gibi kıza da laf atmışsınız.
Olur bundan abicim git bu siteden yoksa buradaki insanların mutsuzluğu karamsarlığı sana da bulaşır.60 Yorumlaİlgi var mı
değerli hissettiriyor mu
zaman ayırıyor mu
mutlu ediyor mu
sürekli iletişim halinde mi
acını paylaşıyor mu
Mutluluğunu paylaşıyor mu
Sırdaş oluyor mu
Arkana baktığında bir dağ var o hissi veriyor mu
Vsss
Bunlar yoksa sana çikolata fabrikası da kursa boşsssssssss10 Yorumla
+1 yılSenin obez bir yağ torbasına dönüşmeni istiyor diye okudum
70 YorumlaBen olsam "Banane kardeşim senin reglinden" derdim. Ezikmiş.
50 Yorumla
+1 yılOlur olur kadın ruhundan anlıyor işte daha ne ki 🤣
30 YorumlaBir hafta sonrası için iyi yatırım yapmış 😂
22 Yorumla- +1 yıl
İlla reglden sonra yapılacak diye bir kaide yok ki reglken de ilişki yaşanabiliyor
Reglinin bitişine hazırlık yapıyor 😂 Zeki olduğu çok belli
15 Yorumla- +1 yıl
Reglkende ilişki yaşanabiliyor
- +1 yıl
Rösklö neden?
Regl olayı çok gereksiz abartılıyor ve sürekli göze sokmak için uğraşılması çok ilginç ve ilginin abartısı belli seviyede hem zayıflık hem de psikolojik açlık oluşturur.
10 Yorumla
+1 yılByinsiz bi erkek daha annesi gelirken 1 çikolata istese almaz ama manita olunca dağları deler gevşek 😂😂
10 Yorumla
+1 yılDünya masraf edip paket çikolata gönderecek sonra da “olur mu bu beyden “ yazık la derlerdi de inanmazdım dünya harbiden 250 gram üzerinden dönüyor
10 YorumlaKıskanmış insanlar demek ki olur :) profilde ki sensen zaten kanka ben, fabrika alırdım sana cikilata fabrikası
06 Yorumla
+1 yılOlmaz. Amaci kilo aldirmak demekki. Sen onlara bize ver ondan da ayril.
00 YorumlaRegl bitince umarım sende ona tatlı bir şey verirsin 😂😂
00 Yorumla
+1 yılBöyle yedirmeye devam ederse 100 kilo olacan.
00 Yorumla
+1 yılAllah'tan başka bir şey olsaydı herhalde CarrefourSA satın alındı
00 YorumlaBu hediye gelmeden önceki ilişki durumunuz nasıldı peki
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSize iyilik yaramaz a. M-k olur mu beyler derken sanki beğenmemiş gibisin onu gönderen arkadaşının bu soruyu görüp ayrılması lazım
00 Yorumla
+1 yılGüzel gönderim 😊 bende eski sevgilime bu regl ağrısıni niye bu kadar çok abartıyorsunuz demiştim oda sinirlendi diziyle alttan kasıklarıma vurdu sizde bu ağrıyı niye bu kadar çok abartıyorsunuz dedi 😄😄
00 Yorumla
+1 yılAktardan bitkisel çay yok ayrıca one öyle
20 YorumlaOrkid bari yollasaydı bu nedir
20 Yorumla
+1 yılBence de olur en azından naif ve düşünceli biri
10 Yorumla
+1 yılDeğişebilir 1 davranış için olur demek yanlış
10 Yorumla
+1 yılBence ince bir davranış.
10 YorumlaMantıklı :) seni seviyor bence teşekkür etmeyi ihmal etme lütfen.
00 Yorumla
+1 yılÖnemli şeyler bunlar ama evliykende yapabilmesi gerekir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOoo bi s... ksoyu hak etti o
20 Yorumla
+1 yılZengin olur knk
10 Yorumla
+1 yılkaçırma bence bu kılıbık kibar kocayı 😆
10 Yorumla- Daha fazla (46)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 