• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

Regl olduğumu söyledim ve bunu göndermiş. Olur mu bu beyden?

YeşimHanımcım
YeşimHanımcım Takip Et
Xper 2 Yaş: 25
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
175
Yapay Zekaya Sor
Regl olduğumu söyledim ve bunu göndermiş. Olur mu bu beyden?
Regl olduğumu söyledim ve bunu göndermiş. Olur mu bu beyden?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
22 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Momgirll
    Momgirll Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 95%
    +1 yıl

    Regl olduğunuzu neden söylüyorsunuz, tuvalete gidiyorum falan da diyor musunuz yani? Kızların regl olduklarını söylemeleri acayip bence, hani ayıp demiyorum sadece regl olmak da WC kullanmak ishal olmak kadar olağan olduğu için soruyorum

    16
    4 Yorumla
    • YeşimHanımcım
      YeşimHanımcım
      +1 yıl

      Hayır, sadece kendisi sormuştu.

      Yorumla
    • tuğbabirşeyidebilme
      tuğbabirşeyidebilme
      +1 yıl

      Sinirli halinden anlıyor ve soruyor daha dikkatli ilgili oluyor

      Yorumla
    • Momgirll
      Momgirll
      +1 yıl

      @tuğbabirşeyidebilme doğdurur ben olsam bende sorarım. Regl mıısın diye. Millet benim gibi yorum yapanların hep kıskandı demiş de nesini kıskanayım? Ben çikolata sevmem ki , üstelik ben evliyim. Ohoo biz ne hediyeler gördük, çikolatalı hediyeler yanında vız gelir. Yani demem o ki, bir erkek evlenmeden önce zaten hediyeler alır ama asıl erkek evlendikten sonra bilinir..

      Yorumla
    • kimbu032
      kimbu032
      +1 yıl

      Evet ben söylüyorum lavaboya gidiyorum diyorum ve hiçte ayıplanmıyorum bunlar normal şeyler oturduğum yerden kalktığım gibi nereye gidiyorsun diye soruluyor işim var mı diyim ne o hiç tuvalet yapmıyomuș gibi mi yapayım utanmam gereken bir durum görmüyorum ben burada regl isem o an ki gerginliğim buradan kaynaklı olduğu için anlayış görürüm en azından tabi kişinin kendisinde anlayıșlık olsa hayatımda yer alamaz o ayrı konu

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • kalpsizsjnzalimm
    kalpsizsjnzalimm Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Regl olmak abartıldığı gibi bir şey değil ki bir kadın olarak samimi söylüyorum bunu, bu normal bir durum


    Regl olan hemcinslerim , sinirli, hüzünlü , nazlı oluyormuş.



    Neden sürekli o özel günlerinizde karşı cinsten bir jest bekliyorsunuz ki bunu anlamıyorum



    Yüzyıllar önce de regl vardı yeni çıkmadı kadınlardaki kanamalar , bu da yeni moda oldu zaten


    Kız der ,"sevgilim ben regl oldum". Erkte düşünür acaba ne yapsam çikolata getirir.


    Böyle yapmayın ya kadın dediğin güçlü olur.


    Büyüklerimiz de regl oluyordu. normal birşeyi abartmayın yahu...

    8
    11 Yorumla
    • laptopcuu
      laptopcuu
      +1 yıl

      Senin Allahına gurban😂

      Yorumla
    • Clairvoyante
      Clairvoyante
      +1 yıl

      Ağzına sağlık. Erkek en ufak trip atsa, jest beklese "uff erkk trip mi atar. s" ama kendilerine gelince her triplerine jest bekliyorlar.

      Yorumla
    • TürkKızıyız
      TürkKızıyız
      +1 yıl

      Çünkü abartılmıyor... Regl ağrısından acillik olan yakınlarım var. Sen normalsin diye herkesi tek tipleştirmeye gerek yok. Hormonal değişiklikler, dengesizlikler yüzünden abartılması çok doğal. Neden böyle kadınlar var asla anlamıyorum. Yani neden bunu yok sayar gibi normalleştirme çaban?

      Yorumla
    • youhavetobestrong
      youhavetobestrong
      +1 yıl

      Diğer kısımlar neyse de ağrı her insanda bir değildir.
      Ama dediğin bir yandan doğru. Şahsen regl olduğumda karnım, belim, böbreklerim feci derecede ağrır üstüne bir de migrenim azar. Bu kadar ağrı çekmeme rağmen özellikle söyleme gereği duymuyorum saklama gereği duymadığım gibi. O halde çalışıp sesimin çıkmadığı günler oldu üstelik ağrı kesicisiz 🥲

      Yorumla
    • Eeecrin
      Eeecrin
      +1 yıl

      Sen kadın değilsin o zaman tüm hormonların değişiyor hem de acı ile ve sen hiç bir şey olmamış gibi mi davranmalarını istiyorsun sinirli, hüzünlü , nazlı oluyorlarsa bu kontrol edemedikleri hormonlardan kaynaklı pis aptal. Pislik aptal

      Yorumla
    • youhavetobestrong
      youhavetobestrong
      +1 yıl

      @Eeecrin ahahhahaa gece gece hiç güleceğim yoktu 😂😂😂😂😂😂

      Yorumla
    • kalpsizsjnzalimm
      kalpsizsjnzalimm
      +1 yıl

      Önce edepli yazmayı öğren ağrı olabilir bende de oluyor ama ölmuyorum dimi bazı şeylerin fazla abartıldığını düşünüyorum regl de bunlardan biri böyle insanlar çit kırıldım günü geldiğinde vajinadan çocuğu nasıl çıkaracaklar onu da merak ediyorum o ağrı bambaşka bir ağrı diyorlar

      Yorumla
    • Eeecrin
      Eeecrin
      +1 yıl

      @youhavetobestrong Gülmeye devam et aptal ve Allahina tapmaya bilim nasıl olsa onu silecek

      Yorumla
    • youhavetobestrong
      youhavetobestrong
      +1 yıl

      @Eeecrin kanka sen niye millete saldırıyorsun 😂 Kafan mı güzel canın sıkıldıkça öyle bir uğraşayım mı diyorsun. Ben senin dediklerine değil söyleme şekline güldüm. Ayrıca bunun benim inancımla ne alakası var 🤨

      Yorumla
    • Eeecrin
      Eeecrin
      +1 yıl

      @youhavetobestrong hepsi harfiyen doğru söyleme şeklim de güzel beter olsun mal bunlar kalp krizi riski ile ayni olan reglye abartmayın yahu diyor IQ=0

      Yorumla
    • kalpsizsjnzalimm
      kalpsizsjnzalimm
      +1 yıl

      Mmaallarla tartışmaya girmek istemiyorum siz zamanı geldiğinde çocuk ta yapmazsınız aaaamiiiniz yirtilaxak diye, ki yapmıyorlar da zaten sezeryan oluyorlar ammi yirtilmasin diye

      Yorumla
  • TürkKızıyız
    TürkKızıyız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Mis gibi olur. Regl dönemini normal ve sıradan bir şey gibi anlatanlara da cidden şaşırıyorum... Benim bir yakınım bu yüzden acillik bile olmuştu. Kadın bedenini neden bu kadar görmezden gelip, sıradan ya bu niye abartıyorsunuz diyenleri de ben anlamıyorum. Hormonal değişimleri ya da kadın sağlığı nasıl bu kadar küçümsenmeye çalışılır cidden ilginç... Bir insanın ilgi görmesi, bunu mutluluktan paylaşmak istemesini ya ne kadar tatlı adamlar varmış diye geçip gidemiyorsunuz bunu da ayrı bir tartışmak gerek...

    1
    0 Yorumla
  • anonimbirsey
    anonimbirsey Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl

    tamamen doğal ve yüzbinlerce yıldır her kadının yaşadığı standart bir olayı sadece sen yaşıyormuş hissini adama yaşatmışsın. o da sana "tamm tamam ya al şunları da sus" mantığı ile bunları yollamış ta olabilir.

    28
    13 Yorumla
    • DreamGhosters
      DreamGhosters
      +1 yıl

      Türk kızlarından başka bu durumu böyle şova çeviren yok. İngiliz kızlarla çok konuştum konusunu bile açmazlar

      Yorumla
    • zkzdln
      zkzdln
      +1 yıl

      mal misiniz ya

      Yorumla
    • Asena_m
      Asena_m
      +1 yıl

      @DreamGhosters türk kızları ağlıyor :( :( 😢😭

      Yorumla
    • Be_smart
      Be_smart
      +1 yıl

      Doğru

      Yorumla
    • DreamGhosters
      DreamGhosters
      +1 yıl

      @Asena_m yine mi sen işsiz bir sürü hesap açmışsın

      Yorumla
    • glamourgoal
      glamourgoal
      +1 yıl

      be smart engelimi kaldırır misin

      Yorumla
    • edeplii_kizz
      edeplii_kizz
      +1 yıl

      Ne kadar boş yapmışsınız erkekler

      Yorumla
    • DreamGhosters
      DreamGhosters
      +1 yıl

      Boş yapan sizsiniz yüzbinlerce yıldır bütün kadınların yaşadığı sıradan birşeyi şova çevirdiniz, ayrıca o küfür bir tane babası türk anası alman kadın içindi habire herkese küfür yazıyor o başka bir mesele

      Yorumla
    • benkendall
      benkendall
      +1 yıl

      @DreamGhosters üff ingiliz kızlarla konusmus hawli erkek ingiliz kızlarlammı konustun aferin cok büyük basari

      Yorumla
    • DreamGhosters
      DreamGhosters
      +1 yıl

      Soda gönderiyorum adresini bırak

      Yorumla
    • benkendall
      benkendall
      +1 yıl

      @DreamGhosters istemez askim sen parani sakla ingiliz kızlarla yersin

      Yorumla
    • anonimbirsey
      anonimbirsey
      +1 yıl

      Yorum yaptım kaos çıkmış. Sakin pls

      Yorumla
    • erkansardagi
      erkansardagi
      +1 yıl

      aga naptın sen ya

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar Ne Diyor

101
  • benkendall
    benkendall Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 82%
    +1 yıl

    Bazı kızlar fena kudurmuş bu adada ben normal erkek arkadaşlarıma bile rahatsızken neyin var dediklerinde regl dönemindeyim diyorum çünkü regl dönemi birilerinin belirttiği gibi wc kullanmak ya da "ishal' ile alakası olmayan bi şey? Hangi kafayla yorum yapıyolar bunlar lan? Bi de regl normal abartilacak bise yok diyen var regl oldum diye feryat figan ettim falan yazdınn da detaya ben mi göremiyorum asko? Regl olduğum icin cikolata almış yazmışsın dimi? Düşümceli bi hareket. Kuduruk her terde kuduruk olunca işte soru da yanlıs anlasilmis

    2
    6 Yorumla
    • bosverseneismimimm
      bosverseneismimimm
      +1 yıl

      Harikasin

      Yorumla
    • Clairvoyante
      Clairvoyante
      +1 yıl

      Dervişin fikri neyse zikri o olur derler. Onunki de bu laftan hallice.

      Yorumla
    • benkendall
      benkendall
      +1 yıl

      @Clairvoyante eee

      Yorumla
    • Momgirll
      Momgirll
      +1 yıl

      Hani ya seni destekleyen yok ne kadar saçma yere üstüne alınmışsın benim görüşümü... komiksin. Çok fazla beğeni almışım , meyve veren ağacı taşlarlae güzelim sende taşla

      Yorumla
    • benkendall
      benkendall
      +1 yıl

      @Momgirll zort moment bu olmali

      Yorumla
    • benkendall
      benkendall
      +1 yıl

      bu sitedeki iq yoksunu insanlarin desteğine ihtiyacım yok zaten askim cevaplara bakarsak herkes gtuyle okumus soruyu ve yorumlamis bb

      Yorumla
  • hayatkaradag
    hayatkaradag Takip Et
    Bilge Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Yaşadığınız şehirde anonsu etseydiniz regli olduğumuzu o zaman daha çok gelirdi böyle kutular dan.

    9
    1 Yorumla
    • YeşimHanımcım
      YeşimHanımcım
      +1 yıl

      Pardon, ne ima etmek istiyorsun?

      Yorumla
  • Yampiri-666
    Yampiri-666 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Ya bisey diyim mi buraya yazan cogu kisi cidden kıskançlık yapmış kadınlarda erkeklerde ama özellikle kadinların yazdigi yorumlar dikkatimi cekti eminim kimse sevgilisine askim ben regl oldum demiyodur abi laf arasinda ya da bulustugunuzda zaten hareketlerinizden anlasilir bu huzursuz olusunuzdan falan ya da biri hastayim ya karnim agriyo bulusmayalim derse ilk sorcaginiz sey neyin var regl misin kalıbı olur bu da boyle bisey sormus ve evet demis belki de iliskileri ciddi yaşanmışlıklar var o yuzden anladi ve gondermis bence cok iyi yapmis gondermekle abla sende öp basina koy boyle adamı diğerleride lutfen bize yapan yok kafasina girip saçmalamasın yok buyuklerimizde oluyodu yok soylerken hic mi utanmadın bilmem ne utanilcak bisey degil bu regl olmayan utansin regl olmak hastalik degil olmamak hastalik valla ulke vok cahil kalmis ya

    0
    0 Yorumla
  • saskinomayra
    saskinomayra Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 53%
    +1 yıl

    Kıskandım.

    Olur bence yaa.. İnce düşünmüş

    3
    3 Yorumla
    • jojo27
      jojo27
      +1 yıl

      Sana bi koli göndereyim yeter ki mutlu ol tebessüm etsin yüzün

      Yorumla
    • saskinomayra
      saskinomayra
      +1 yıl

      @jojo27 🙊

      Yorumla
    • Hatitler
      Hatitler
      +1 yıl

      @jojo27 buraya ne ara geldim fikrim yok ama senin bu yorumuna eridim usta sadfaslkjdf

      Yorumla
  • Zulukune
    Zulukune Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Kilo alıp tombik olup sevgilinin seni beğenmedikten sonra gelen pişmanlık isterim

    2
    1 Yorumla
    • Zulukune
      Zulukune
      +1 yıl

      Hissi

      Yorumla
  • birgaripesmerkiz
    birgaripesmerkiz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 85%
    +1 yıl

    Şimdi sen herkesten vooov, olur, örkek yiaa falan demelerini bekliyorsun demi?
    Çöp. Regl iken onların hepsini yersen bir daha ki ay göremezsin o çocuğu sen. 😀 Lüzumsuz.

    1
    0 Yorumla
  • deeepbreath
    deeepbreath Takip Et
    Bilge Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Niye bu kadar kötü yprum gelmis aa ne hasetsiniz. Çok tatlı hareket şunu yapan beyden olur 👍

    1
    0 Yorumla
  • deli_xatûn
    deli_xatûn Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Hassas zamaninda tavlamaya çalışıyor diger zamanlarda mutluysaniz seviyosa olur bundan hocam

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Olmaz bence, yani benim karnım tok böyle şeylere ilerde iş ciddiye binip evlenince salıyor hepsi

    2
    1 Yorumla
    • softpowerr
      softpowerr
      +1 yıl

      Hala salmış değilim

      Yorumla
  • Asdfghjkl0990
    Asdfghjkl0990 Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Trol soru olduğu profilinden belli. Bi önceki sorusu da eltisi bunu kıskanıyormuş. Ya trol, ya da kocanı aldatıyorsun. Başka türlüsü imkansız

    1
    0 Yorumla
  • FilozofHYPATİA
    FilozofHYPATİA Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 89%
    +1 yıl

    Valla çok kral hareket
    Buna maruz kalmamak için ne günah işledim ben

    1
    0 Yorumla
  • mervems91
    mervems91 Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Bana da neler gönderirdi fazla kaptırma tatlım çıkardıkları yerden bir anda düşürüyorlar. 😅

    1
    0 Yorumla
  • Sfssfg
    Sfssfg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 80
    +1 yıl

    Her insanın yaşam tarzını sahip oldukları küçük şeyleri bile gördüğümde çok eksik çok dışında kaldığımi fark ediyorum

    2
    0 Yorumla
  • kimbu032
    kimbu032 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kalbinin kilidini aç al onu içeri ve kalbini tekrar kilitle.❤🔐

    0
    0 Yorumla
  • bosverseneismimimm
    bosverseneismimimm Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 91%
    +1 yıl

    Güzel bir davranış bence almak zorunda degildi ama almış

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Olur olur ama sevgili olunur çünkü önemli olan işler ciddiye bindikten sonraki davranışlarıdır, ki çoğu erkek o andan sonra salar ve kötü davranmaya başlar. Yani evlenilmez.

    0
    0 Yorumla
  • a101kekspir
    a101kekspir Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    İncelik yapmış her erkekte artık aynı durumu görüyoruz bunlara kanacaksan olur jdjdjd

    0
    0 Yorumla
  • Papayya0
    Papayya0 Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Bıkmadınız mı bu sorulardan?
    Olur olur en çok olur hemde yeter ki yeter.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bence demen gereksiz olmuş o senin kocan değil ki Karnım ağrıyor diyip geçebilirdin bunlar mahrem konular geri kafalı lik değil

    0
    0 Yorumla
  • bymghts
    bymghts Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    ya yorumdakiler gerçekten çok 4pt4l ve hayatlarında "aşk" denen şeyi hiç yaşamamış ya da birisi tarafından çok üzülmüş kimseden sevgi görmemiş ezikler. ve gayet de iyi olur bu çocuktan.

    0
    0 Yorumla
  • nurrcerenn
    nurrcerenn Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 96%
    +1 yıl

    Köprüyü geçtikten sonra alacak mı ona bakalım 😂😂

    3
    0 Yorumla
  • Croyz1n26
    Croyz1n26 Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 89%
    +1 yıl

    Tek kriterin sana çikolata almasıysa olur

    2
    0 Yorumla
  • shepast_away
    shepast_away Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 96%
    +1 yıl

    regl eşittir çikolata değildir ya of

    2
    0 Yorumla
  • Ölümünebekar
    Ölümünebekar Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Olur ama snickers yerine keşke Nestlé alaydi

    1
    0 Yorumla
  • Hayatİstanbul77 u
    Hayatİstanbul77 Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur bu beyden, ince düşünmüş.

    1
    0 Yorumla
  • Elfida277
    Elfida277 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    çok güzel düşünmüş şanslısın keyfini çıkar

    1
    0 Yorumla
  • porifldekibendeğilim
    porifldekibendeğilim Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Elbette kaçırma dkdms

    1
    0 Yorumla
  • SudeRana19
    SudeRana19 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    Olur ama devamı gelirse olur bazıları başta bir kere yapıyor sırf aşık etmek içib

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İlk aylar böyle oluyor sonradan nanay 😂😂

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Evlenince erkekler böyle olmuyor genelde

    2
    3 Yorumla
    • azrayenilmez72
      azrayenilmez72
      +1 yıl

      Evrim değiştiriyorlar 😂😂😂

      Yorumla
    • PandaRiza
      PandaRiza
      +1 yıl

      @azrayenilmez72 kaç defa evlendin?

      Yorumla
    • azrayenilmez72
      azrayenilmez72
      +1 yıl

      1000

      Yorumla
  • Daha fazla (71)
Daha fazla(86)

Erkekler Ne Diyor

76
  • Handsomehell01
    Handsomehell01 Takip Et
    Master Yaş: 109 , eic 100%
    +1 yıl

    Önemli olan köprüyü geçene kadar değil, köprüyü geçtikten sonra gönderip göndermemesi😀

    14
    3 Yorumla
    • Yirmieylül2022
      Yirmieylül2022
      +1 yıl

      Rujunun markasını alabilir miyim?

      Yorumla
    • Handsomehell01
      Handsomehell01
      +1 yıl

      @Yirmieylül2022 veriyorum yaz. Adana bici bicisi😂

      Yorumla
    • Yirmieylül2022
      Yirmieylül2022
      +1 yıl

      😂😂😂😂😂

      Yorumla
  • deadalus
    deadalus Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 50%
    +1 yıl

    Aynısını ben yapsam sen bana kilo aldırmak istiyorsun beni hiç düşünmüyorsun denir başkası baş tacı bu efenim çifte standardın alasidir , agasidir, pasasidir.🤣😂🤣

    3
    0 Yorumla
  • Torquay
    Torquay Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorumlara bak..
    Adam mutlu olur hoşuna gider diye yollamış işte kızda sanki bana bunu yolla demiş gibi kıza da laf atmışsınız.
    Olur bundan abicim git bu siteden yoksa buradaki insanların mutsuzluğu karamsarlığı sana da bulaşır.

    6
    0 Yorumla
  • rmzzmr
    rmzzmr Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl

    İlgi var mı
    değerli hissettiriyor mu
    zaman ayırıyor mu
    mutlu ediyor mu
    sürekli iletişim halinde mi
    acını paylaşıyor mu
    Mutluluğunu paylaşıyor mu
    Sırdaş oluyor mu
    Arkana baktığında bir dağ var o hissi veriyor mu
    Vsss

    Bunlar yoksa sana çikolata fabrikası da kursa boşsssssssss

    1
    0 Yorumla
  • hhangoverr
    hhangoverr Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Senin obez bir yağ torbasına dönüşmeni istiyor diye okudum

    7
    0 Yorumla
  • Jagras
    Jagras Takip Et
    Master Yaş: 44
    +1 yıl

    Ben olsam "Banane kardeşim senin reglinden" derdim. Ezikmiş.

    5
    0 Yorumla
  • Bosdurankisi
    Bosdurankisi Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Olur olur kadın ruhundan anlıyor işte daha ne ki 🤣

    3
    0 Yorumla
  • PandaRiza
    PandaRiza Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Bir hafta sonrası için iyi yatırım yapmış 😂

    2
    2 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      İlla reglden sonra yapılacak diye bir kaide yok ki reglken de ilişki yaşanabiliyor

      Yorumla
    • PandaRiza
      PandaRiza
      +1 yıl

      @ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ tercih meselesi tabi. Ben tercih etmem mesela.

      Yorumla
  • Mr_shn
    Mr_shn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl

    Reglinin bitişine hazırlık yapıyor 😂 Zeki olduğu çok belli

    1
    5 Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Reglkende ilişki yaşanabiliyor

      Yorumla
    • Mr_shn
      Mr_shn
      +1 yıl

      @ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ riskli 😉

      Yorumla
    • Edaaa97
      Edaaa97
      +1 yıl

      @hanımefendi sen reglken ilişki yaşamayı ne kadar mantıklı buluyorsun?

      Yorumla
    • Mr_shn
      Mr_shn
      +1 yıl

      @Edaaa97 akıllı biri geldi sonunda

      Yorumla
    • ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ
      +1 yıl

      Rösklö neden?

      Yorumla
  • klavis
    klavis Takip Et
    Guru Yaş: 43
    +1 yıl

    Regl olayı çok gereksiz abartılıyor ve sürekli göze sokmak için uğraşılması çok ilginç ve ilginin abartısı belli seviyede hem zayıflık hem de psikolojik açlık oluşturur.

    1
    0 Yorumla
  • AFiliYlnzlk
    AFiliYlnzlk Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Byinsiz bi erkek daha annesi gelirken 1 çikolata istese almaz ama manita olunca dağları deler gevşek 😂😂

    1
    0 Yorumla
  • MatthewFox
    MatthewFox Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 44%
    +1 yıl

    Dünya masraf edip paket çikolata gönderecek sonra da “olur mu bu beyden “ yazık la derlerdi de inanmazdım dünya harbiden 250 gram üzerinden dönüyor

    1
    0 Yorumla
  • İɴfᴇʀɴᴏ
    İɴfᴇʀɴᴏ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 67%
    +1 yıl

    Kıskanmış insanlar demek ki olur :) profilde ki sensen zaten kanka ben, fabrika alırdım sana cikilata fabrikası

    0
    6 Yorumla
    • zkzdln
      zkzdln
      +1 yıl

      profildeki unlu bir kadin instasini veririm istersen

      Yorumla
    • İɴfᴇʀɴᴏ
      İɴfᴇʀɴᴏ
      +1 yıl

      @zkzdln sağol kanka Allah sahibine bağışlasın onlar bizim ligimiz topçusu değil aşar bizi 😂

      Yorumla
    • zkzdln
      zkzdln
      +1 yıl

      snlsnwshowwl ama asiri guzel kiz

      Yorumla
    • İɴfᴇʀɴᴏ
      İɴfᴇʀɴᴏ
      +1 yıl

      @zkzdln aşırı güzel değil de güzel saçları küt olmadı lazım aşırı güzel olması için birde beyaz, giymesi lZim beyaz oje sürmesi lazım 😂😂😂

      Yorumla
    • İɴfᴇʀɴᴏ
      İɴfᴇʀɴᴏ
      +1 yıl

      @zkzdln adını merak ettim ama

      Yorumla
    • kimbu032
      kimbu032
      +1 yıl

      Zaten profildeki gibi bir kızın burada ne işi olabilir ki

      Yorumla
  • YanlızAdam412
    YanlızAdam412 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 98%
    +1 yıl

    Olmaz. Amaci kilo aldirmak demekki. Sen onlara bize ver ondan da ayril.

    0
    0 Yorumla
  • met96
    met96 Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Regl bitince umarım sende ona tatlı bir şey verirsin 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • sexiest_boy_ever
    sexiest_boy_ever Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Böyle yedirmeye devam ederse 100 kilo olacan.

    0
    0 Yorumla
  • captainmurat
    captainmurat Takip Et
    Xper 7 Yaş: 37 , eic 86%
    +1 yıl

    Allah'tan başka bir şey olsaydı herhalde CarrefourSA satın alındı

    0
    0 Yorumla
  • uslu27
    uslu27 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 72%
    +1 yıl

    Bu hediye gelmeden önceki ilişki durumunuz nasıldı peki

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Size iyilik yaramaz a. M-k olur mu beyler derken sanki beğenmemiş gibisin onu gönderen arkadaşının bu soruyu görüp ayrılması lazım

    0
    0 Yorumla
  • Sağlıkçı908
    Sağlıkçı908 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Güzel gönderim 😊 bende eski sevgilime bu regl ağrısıni niye bu kadar çok abartıyorsunuz demiştim oda sinirlendi diziyle alttan kasıklarıma vurdu sizde bu ağrıyı niye bu kadar çok abartıyorsunuz dedi 😄😄

    0
    0 Yorumla
  • N3G4T1F4D4M06
    N3G4T1F4D4M06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Aktardan bitkisel çay yok ayrıca one öyle

    2
    0 Yorumla
  • Treda
    Treda Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 88%
    +1 yıl

    Orkid bari yollasaydı bu nedir

    2
    0 Yorumla
  • Hukukçu-06
    Hukukçu-06 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 41 , eic 97%
    +1 yıl

    Bence de olur en azından naif ve düşünceli biri

    1
    0 Yorumla
  • süperstaralem1642
    süperstaralem1642 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Değişebilir 1 davranış için olur demek yanlış

    1
    0 Yorumla
  • CounterOffensive111
    CounterOffensive111 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bence ince bir davranış.

    1
    0 Yorumla
  • Pluna
    Pluna Takip Et
    Xper 2 Yaş: 45
    +1 yıl

    Mantıklı :) seni seviyor bence teşekkür etmeyi ihmal etme lütfen.

    0
    0 Yorumla
  • kaankbulut
    kaankbulut Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Önemli şeyler bunlar ama evliykende yapabilmesi gerekir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ooo bi s... ksoyu hak etti o

    2
    0 Yorumla
  • HoşafAğızlı
    HoşafAğızlı Takip Et
    Master Yaş: 28
    +1 yıl

    Zengin olur knk

    1
    0 Yorumla
  • MaKaRiMeSt0
    MaKaRiMeSt0 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    kaçırma bence bu kılıbık kibar kocayı 😆

    1
    0 Yorumla
  • Daha fazla (46)
Daha fazla(61)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > Regl olduğumu söyledim ve bunu göndermiş. Olur mu bu beyden?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bana gönderme mi yapmış? 4 cevap verildi
Bana gönderme mi yaptı? 2 cevap verildi
Bana göndermemi yaptı yardımcı olucak bi arkadaş plss? 6 cevap verildi
Sizce bana mı gönderme yapmış? 3 cevap verildi
Şu mesajı birinden alıp bana mı göndermiş? 2 cevap verildi
Bunu gönderip bana ne demiş olabilir sizce? 2 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Saçlarınızın doğal rengini seviyor musunuz?
  • Renklerin cinsiyeti var mı, pembe kız rengi mavi erkek rengi mi gerçekten?
  • İnstagramda tatile çıkıp belgesel çeker gibi her yeri çekip anlatan storyler atan kişiler hakkında ne düşünüyorsunuz😅?
  • Yasadıgınız yerde deniz var mı?
  • İnsanlarda ilk dikkat ettiğiniz özellik nedir?
  • Sağlıklı içecekler içince kendinizi sağlıklı hissediyor musunuz?
  • En kolay ev işi nedir?
  • Bir insanın size neler kattığına mı neler götürdüğüne mi bakarsınız?
  • Aşk için savaşmak mı, vazgeçmek mi?
  • Ne sıklıkla karpuz yiyorsunuz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨