Regl olduğunuzda verdi̇gi̇ni̇z i̇lk tepki̇ nasıldı?

Ergenlik dönemine girmemizle başlayan regli sürecimizde, ilk gün nasıl tepkiler verdiniz?

-Ben baya korkmuştum ve belirli bir yaşa kadar olacağım için ise çok üzülmüştüm. Hatta olmak istemiyorum diye ağlamıştım :D

Regl olduğunuzda verdi̇gi̇ni̇z i̇lk tepki̇ nasıldı?


Erkekler siz kadınların regli olduğunu öğrendiğiniz de nasıl tepki verdiniz?

Haydi yoruma...

Regl olduğunuzda verdi̇gi̇ni̇z i̇lk tepki̇ nasıldı?
Cevapla