Regl zamanı psikolojim bozuluyor resmen, çözümü var mıdır?

daha önceleri böyle olmuyordum ama şu bir senedir regl olmaya yakın çok fazla sinirleniyorum ağlıyorum fazla alıngan oluyorum herkesten uzak durmak istiyorum çünkü her şeye ağlıyorum şu an bu yazıları yazarken bile kendimi tutuyorum ağlamamak için bunun bir çözümü var mıdır gerçekten çok kötü oluyorum?
Regl zamanı psikolojim bozuluyor resmen, çözümü var mıdır?
Cevapla