Ağrıdan ölüyorum kanama yok bilgisi olan var mı?

İki gündür ağrıdan ölüyorum normalde bu kadar sancım olmaz ama bu sefer oldu. Fakat kanama olmuyor çok az leke gibi. Kramplar giriyor ama düzgün kanama olmuyor. Ölüyorum ağrı kesici hiç iyi olmaz. Doktora mı gitsem belki düzelir diye gitmiyorum. Kızlara sorucam sadece ama belki erkek doktor vs vardır diye herkese açık soruyorum bilgisi olan bilgilendirirse sevinirim.
Ağrıdan ölüyorum kanama yok bilgisi olan var mı?
Cevapla