Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

AyYıldız0110 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
1 hafta-10 güne kadar gecikmesini normal karşılarım ama daha fazla gecikirse bir sorun teşkil ettiği düşüncesinde olurum 🙄 bu ay 5 gün gecikti, belki 5 günü de geçecek bilmiyorum ama çok sinir bozucu, strese girdim artık 😑
İkisi arasında çok fark varsq
10 gün gecikirse
Gün çok fazla gecikmişse eğer anca o şekilde anlayabilirim
Düzensiz olmasından ama her düzensiz döngü sağlıksız olduğu anlamına gelmiyor.
Düzensiz se yani 1 ay 2 ay gecikiyorsun kadın doğuma gidin. Kist olabilir.
erken ya da gec oluyorsam.
Gecikmesi ile anlarım
Olmadığı zaman
Günü gecikince
Takip ederek.
Olmaması ya
Düzensiz olmasından
Gelmezseee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?