Regl dönemini abartıldığı kadar zor geçirmiyorum bazen yoğun da olmuyor normal mi detaylar kısmına bakar mısınız kısaca?

Bu dönemde öyle özellikle çikolataymış abur cuburmuş pek aramıyorum ya da şımartılmıyorum ama benim için normal zamanlarmış gibi

Bazen ağrım çok olmuyor bazen ilk günler zor geçiyor ama yataklara döşeklere düşecek kadar yoğun bir ağrı nadiren yaşadım

Sıcak su torbası bitkisel çay vs de kullanmadım

ama bunlarla daha rahat geçiyodur

Regl dönemini abartıldığı kadar zor geçirmiyorum bazen yoğun da olmuyor normal mi detaylar kısmına bakar mısınız kısaca?
Cevapla