Adet ile yerleşme kanaması farkı nedir?

merhabalar bu farkı bilenler var mı? Temmuz başı ilk ilişkim oldu korunmalı zevk suyundan vs korkuyorum. adetim 8 gün gecikti 20 temmuzda adet oldum 6 gün sürdü koyu kırmızıydı ilk 2 gün yoğundu sonra yavaş yavaş azaldı ondan sonra 7 ağustosta kahverengi lekelendim 3gün sonrada 1 2 gün süren kırmızı ve koyu kırmızı kanamam oldu sizce korkmalı mıyım

Adet ile yerleşme kanaması farkı nedir?
Cevapla