Yumurtalık kisti olanlarda regl ağrısı daha mı yoğun görülür?

Yumurtalık kisti olanlarda regl ağrısı daha mı yoğun görülür?

Yumurtalık kisti olanlar 15 gün soğan kürü yapsın rahim tertemiz oluyo regl düzenleniyo.
2 bardak içme suyunu tencereye koyun
Kaynamaya başlayınca içine 1 orta boy kırmızı soğan atın (dışı kırmızı içi beyaz soğan olması şart)
8-10 dk kaynatın
Soğumadan sabah akşam aç karna 15 gün için.
Bana nanılmaz faydası oldu.
bende kist var hatta büyümüş maalesef. Son bir kaç aydır öldürüyor ağrılar.
İlk defa duydum benimki de çok acıyor kist olabilir mi acaba :/
Olabilir
Olmuyorum ilac kullanmama rağmen kistim büyümüş halada buyuyo ilaclarda sivilce yapmaktan baska birseye yaramiyor😑
Öyle değildir umarım bende olma ihtimali var oyleyse
Evet öyle en yakın arkadaşım hiçbir ayı ağrı kesici iğne yemeden geçiremez
kist için soğan kürü çok iyi geliyo
yess
Evet. Kız arkadaşımı doktora götürürken o demişti. Kist var diye çok ağrılı geçiyormuş. Yoksa 1 gün sancı olmalıymış
Haliyle yumurtalik kisti genelde rahim agzi salgisi nedeni ile daha açıktır. Surekli akıntı bile olmaya sebep olabilir. buda bayanin regl dönemi daha sancili geçme sebebine yol açar.
Sanirim hayir.
Geçmiş olsun Allah şifa versin.
Ağrı kanama fszla olabiliyor
🤔 .
Galiba
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?