Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

AyYıldız0110 sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
birey olarak görmüyorlar ki. duygularımız hiçbir şey anlam ifade etmiyor onlar için o yüzden onlara sinirlenmiş olacağımızı düşünecek kadar ciddiye almıyorlar
Cunku en çok o zaman sinirli duygusal oluyo
Tesekkur ederim
Bu konuda erkeklere gerek yok dediğin gibi bize özgü bir konu o yüzden böylesi çok daha iyi olmuş
Keşke soruyu erkeklere de açsaydın onlar buna daha iyi bir cevap verirdi. Malum bu onların düşüncesi
Evet ama açmadım çünkü regl dönemi kadınlara özgü bir durum olduğu için açmadım gerekte duymadım açmayı
Kız doğru söylemiş erkeklere gerek yok
Akıllarına anca o geliyor da ondan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar