Ben her regl oluşumda bunu nişanlım için düşünüyorum açıkçası. Keşke 1 kere de olsa yaşadığım ağrıyı hissetse de bir daha yorum yapmasa diyorum. :D Sizin keşke regl olsa da halimden anlasa dediğiniz biri var mı?
Keşke regl olsa da halimden anlasa dediğiniz biri var mı?
Kızlar Ne Diyor
Hayır yok ama bir ay boyunca regll olmayı isterim 🤣🤣
Keşke regl olsam da halinden anlasam dediğim birisi var olmaz mı 🥺
Halimden anlamasına gerek yok uzak dursun yeter😂 kendi iyiliği için yani 😂
Var erkek arkadaşıma hep söylüyorum 🤣keşke olsa bni anlasa 🤣nerde peh🐻
öyle birileri var erkekler
tum wk erkekleri
😂😂her erkek olsa keşke be
o niye ya
@_Maidetta_ inş 😂
Bedduaya bak jsh
Ş
Sevgilim
Varr
Erkekler Ne Diyor
Birgun sevdiğim bana keşke erkeklerde olsa dedi :)))
Taş... Larına sağ ¹ tane çak regl neymiş ⁵ yıllık regl acısını ⁵ dakikada çeksin hahsha