Özel Günler & Hijyen Regl dönemini sakin geçiren var mı, varsa sırrı nedir? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben çok gergin ve stresli oluyorum. Sakin geçirenler bunu nasıl başarıyor? Regl dönemini sakin geçiren var mı, varsa sırrı nedir? Cevapla Nedir Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Ağrın çok oluyorsa büyük ihtimalle ondandır zor durumlar bunlar ama maalesef benim bildiğime göre yapacak bir şey yok vakit buldukça bol bol dinlen kendini çok fazla yorma 0 0 Yorumla
Ayşegülll38 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Ben anlayamıyorum ya regl döneminde çok agrimda olmuyor 0 0 Yorumla
Lossseer Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 40% +1 yıl Ben ne kadar uğraşsam da yorucu oluyor ve bir türlü bitmiyor 0 0 Yorumla