Özel Günler & Hijyen Reglken tartılınca sizin de moraliniz bozuluyor mu? Gizli Üye (30-35) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Ben en az 1 kilo daha fazla çıkıyorum modum düşüyor. Sizde de oluyor mu? Reglken tartılınca sizin de moraliniz bozuluyor mu? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
AyYıldız0110 Takip Et FenomenMaster Yaş: 30 +1 yıl Hayır moralim bozuluyor çünkü her zaman için kilomu korumaya özen gösterip dikkat ediyorum her zaman için o yüzden tartılıncada moralim bozulmuyor dikkat etmek lazım insan kendisine ve sağlıklığına dikkat ederse hiç bir şey olmaz 0 0 Yorumla
nobodynocrime Takip Et Xper 5 Yaş: 22 , eic 90% +1 yıl Ödem onlar. Neden moralini bozuyorsun ki. Ben de iki kilo fazla çıkıyorum. 0 0 Yorumla
Fatmanurarı Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 93% +1 yıl Ayağa bile zor kalkıyorum tartıya mi cikicam bide🤣 0 0 Yorumla
Aynen1903 Takip Et Xper 7 Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl 1 kilo için değmez modun tavan yapsın boş ver 0 0 Yorumla