Çok fazla akıntım var, ne yapmalıyım?

Günaydın dostlar. Sorumu yalnızca hanımlar cevaplarsa sevinirim.
Günlük ped in zararlı olduğunu öğrendiğimden beri kullanmayı bıraktım ve sanki günlük pedi kullanmayı bıraktığımdan beri akıntım daha da arttı gibi. Ve o ıslaklık hissi beni aşırı rahatsız ediyor günde 4-5 iç çamaşırı değiştirsem değiştiririm. Bazen müsait olmadığım durumlarda peçete koyuyorum anı kurtarmak için ama nereye kadar. Günlük pede geri mi dönmeliyim? Ya da verebileceğiniz başka tavsiye var mı? Beslenmemde nelere dikkat etmeliyim? Bol bol su içiyorum ama almam gereken başka bi vitamin/gıda varsa alayım.
Çok fazla akıntım var, ne yapmalıyım?
Cevapla