
Sanki içinizde yumuşak bir açma kapama düğmesi olan blender varmış gibi. Yanlış bir hareketinizde blender çalışıyor.

Âdet yaklaşmadan önce sinirli olma nedenimiz herhangi şey olabiliyor, hormonların verdiği kaostan olsa gerek😅 bel-karın bölgesi feci şekilde ağrıyor... çok kan kaybettiğin için yüzük kireç gibi bembeyaz oluyor. Az bi hareket ettiğinde bedenin iflas edercesine isyan beyaz bayrağını çıkarıyor... canın abur cubur çekiyor (cips, çikolata, dondurma, şeker,...)
Bunu ancak yaşayan anlar yaşamayan anlamaz bence ama görsel çok uyumlu ve bağdaştırıcı olmuş detay kısmını da çok güzel anlatmışsın bunuda söylemeden geçemicem bu durumu anlatmak zor yaşamak gerekiyor yaşayan anlar yaşamayan anlamaz ve bu durumu bilemez anlayıp bilmek için yaşamak gerekiyor anca şu şekilde anlar ve bilebilir empati kurmayı biliyorsa empati kurarak anlar ve bu konuyla ilgili ön yargılı değilse bazı insanlar bu konuyla ilgili çok önyargılı ve olumsuz ve kötü konuşanlar var önyargılı olanlar ve empati kurmayı bilmeyenler hiç bir şekilde anlayamaz ve bilemez empati kurmayı bilmeyenler ve bu konuyla ilgili önyargılı olmayanlar bilir ve bu durumu anlarlar
Onu bunu bilmemde bazen goruyorun erkeklere yaranmak icin ve kendi sancilari olmadi icin kizlara adet sancisini abartiyolar yha die sacma sapan konusan cok hemcinsimi goruyorum ozel gun sorularinda irençsiniz sizinle ayni cinsten olmaktan utanç duyuyorum doktorlar bile kalb kirizi kadar agri yapiyor dedikden sonra erkeklere yha benim hic agrim olmuyo bu kizlar abartiyo ya die die agiz yaymaya bayiliyor bazilari cok goruyorum bende polikistik over sendromu var ilac icmessem acilliğim topslumsal bilinc anlayis icin biz urasirken derdimizi anlatmak icin bazilarimizda bi kesime yaranmak icin bizi karaliyo 🙄 arkadaslarimda hastalik yok ben gibi onlarda cok sancili geciriyor sanci cekmiyosan cekmiyosun erkeklere nie yarancam die bizim abarttimizi vs diyosun irencsiniz pick me girller
Haklısın
İki kasığımın birinde bir diğerinde bir kedi var gibi ortada bir yumak biri o tarafa çekiyor yumağı, sonra cırmalıyor diğeri diğer tarafa çekip cırmalıyor gibi🙃
Doğruuu😬
içimde şu yeri delen matkaplardan varmış gibi hissediyorum bide mamutlar tepiniyor gibi allah kınayan erkeklerin başına 1 defa bile olsa verse keşke😀
Ah keşke
Ayakların uyuşuyor. Bir şeyle canını çekiyorlar. Hiç bir ağrıya benzemiyor ki😂
Uzmanlar kalp krizi ağrısına benzetiyormuş😬
Evet doğru, ama ilk gün oluyor sadece. Ondan sonra çok rahat geçiyor.
Maşallah diyelim.
Şanslımiyim bilmiyorum ama çok şiddetli regl ağrım olmuyor. olanlar var çok şükür diyorum.
Bende öyle, şanslıyız bende 😊
Kasıkta kum torbası ile gezmek yürüdükce yumruk yemek gibi bir şey.
Kasığımda ağır bir taş varmış gibi hissediyorum.
Çok doğru 👏🏻
Vallahi öyle
Çin işkencesi olabilir
Elektrik şok hfhdd
Birşeye benzetemiyorum..🥺
Tarifi yok🥲
Bir yaranın üstüne bastırıyorlar gibi
Anlatılmaz yaşanır
uykusuz kalmak ve stresli olmak
yavru vatan kan ağlıyor :(
Kadınların her ay menstrual döngüde yaşadıkları regl ağrısı pek çoğunun korkulu rüyasıdır. İngiliz uzmanların yaptığı açıklamaya göre ise regl döneminde yaşanan kasılmalar ve ağrılar kişiye en az kalp krizi kadar acı veriyor.
Neyse ki o kadar acı çekmiyorum.
acıyı hafifletecek yöntemlerimiz mevcut.
Isı
2-Doğal çözümler.
3. Masaj. ...
Fetal pozisyon. ...
5. Vitamin almak. ...
6. Egzersiz. ...
7-Aromaterapi yağları...
8. Ağrı kesici.
birde madde 3'teki yönteme , benim eklediklerimde mevcuttur . sloganımız müşteri memnuniyeti.
Eğitici kimliğin ile...
elbette ki
teoriden pratiğe dönüşen bilgiler önemlidir.
Neden eski nesillerde bu mesele bu kadar değildi, gayet sağlam geçiriyorlardı çok nadir sancılı geçiren oluyordu ne olduda böyle patladı bu mesele onu bir incelemek lazım sorun bakalım yaşlı kadınlara
Eski topraklar sağlamdı, acıya dayanıklıydı. Bu acı onlara koymuyordu, biz yeni nesillere zor geliyor 😃
he yav eskiler doğumda bile bu kadar kıvranmıyorlardı 😏
Aynen, evde pıt pıt doğum oluyordu. Pek sorun da olmuyormuştu valla
o zaman yaparken malzemenizden çalmışlar , şu eskiler yok mu eskiler 🤣
Fazlam var eksiğim yok🤣
Hiç üstüme alınmıyorumm
Sancı çekenlerden değilsin o zaman 😏
Çok şükür, oldukça minimum olur ilk gün.
Vaybe iskandinavya standartlarında üretim 😏 tombiş misin peki
Hahah, güzeldi 😃
Bu da ihtiyaç duyulan 😃
Amin😃
Lastiği patlayan kamyon’a benzetebilirim, patlak lastikle gitmeye çalışırsan disklere ve daha bir çok şeye zarar verirsin
Pek bağdaştıramadım ama olsun 😃
O değilde erkeklerin yorum sayısı kızlarınkinin 4 katı🤣🤣
E sizlerden yaratıcı görüş bekliyorummm
Bir kız söyle demişti , mideni alttan testere ile kestiklerini hayal et. Off çok korkunç
Doğru demiş.
Ama bazı kızlarda olmuyormuş
Kiz arkadaşımın biri, sanki her an etlerini kopariyorlarmis gibi, demişti. Ne kadar doğru bilmiyorum
Demekki orası öfkeli kan kusuyor 😂
Neye bu kadar öfke 😃
Bence sizi ugrastirıyor size sıkıcı geliyor bitsede kurtulsak modunda oluyorsunuz
Çekilmiyor çünkü
Anlatamam yaşaman lazim🤣
Peki 😃
Bilmiyorum ama deneyeceğim
Neyi?
Regl acısı nasıl olduğunu hastaneye gidip o cihaz bağlıyorlar ya onunla deneyeceğim
Anladım 😃
Sende erkeklerin yanma sıkıntısını deneyimlemek istermisin?
Pipi longstròma benzetirim
bilmem yaşamadım hiç 😏
Bobrek taşı
Sıkıtılı olabilir o süreç öyle diyorlar 🤣🤣
amma abarttınız yaa alti üstü bir regl her kadının olduğu iki damla kan işte
seninde şeyine tekme atalım 9 saat o ağrıyı çek o zaman
Peki
senin şeyine tekme atalım
hafife alan sensin sana atalım
hemen bi darbe yeseniz yerlerde sürünüyonuz
@No_Yo_Aquí oraya tekme yiyince sizde yerlerde sürünüyosunuz çok farklı değil
yoo kafandan atma
@No_Yo_Aquí niye kafadan atayim youtube da bir sürü video var öyle linkini atayim.. Inanmiyosan sende deneyelim kendin gör jsjs
olduğu için biliyom zaten
@No_Yo_Aquí nolduğu için?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?