Özel Günler & Hijyen konusunda 331 cevap paylaştı.
Şişkinlikten dolayı kilonun fazla çıkması normal. Çünkü regl döneminde basen ve karın bölgesi şişiyor. Ama regl bittikten sonra dolayısıyla şişkinlikten geçtiği için daha hafif hissediyoruz.
Evet genel olarak regl öncesi iştah açılıyor özellikle tatlı isteği ağır basıyor onun dışında da vücut regl öncesi ödem toplayabiliyor -kişiden kişiye değişir- diyetisyenim regl zamanı tartılmamı önermiyor benim