+1 yılTamamen zorunlu olduğun bir durum fakat... Utanmak kötü bir şey değil.. Utanma edebin ve hayanın var olduğu anlamındadır. Sen yine edepli ve hayalı kal. İlla kimsenin gözüne sokmak zorunda değilsin. Eğer bu düşüncemiz yanlışsa bi tek yanlışın bu olsun...
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhaba, regl kadınların hayatının dogal bir parçasıdır, hatta dolaylı olarak erkeklerin hayatının da bir parçasıdır. Tamamen fizyolojik ve doğal bir durumda utanmanizi gerektirecek hiçbir şey yok. Ancak toplumumuzda bu duruma hâlâ alışılmışlık ve kabullenilmislik seviyesi çok düşük. Dini açıdan hayiz kabul edildiği için, özellikle orta yaşın üzerindeki hemvinslerinizin dahi ped alirken ya da taşırken gizlenmesi gerektiği düşüncesi var. Sen içinde geldiği gibi davranabilirsin. Regl utanılacak bir şey olmadığı gibi, ondan temiz kalmayi saglamak için kullanılan ürünlerde utanılacak ürünler değildir
00 Yorumla
+1 yılUtanılacak bir şey olmaması insanların gözüne sokarak eve götürmen gerektiği anlamına gelmez. Gayet sıradan bir alışverişte neyi çantaya ya da poşete koymak yerine elinde taşıyarak götürüyorsun ki bunu elinde taşıyacaksın? Bu kadar üzerinde durulan gereksiz başka bir muhabbet görmedim.
Ayrıca haya etmen güzel bir şey. Utanma duygusu insanın içinde bir yerlerde aşırıya kaçmadığı sürece biraz olmalı diye düşünüyorum.20 Yorumla
+1 yılSadece ped değil, hiçbir şeyi elinde taşımak zorunda değilsin, poşetler de bunun için var zaten. Market poşetine koy ve öyle taşı. Ayrıca bunda utanılcak bir şey yok çünkü ortada yanlış veya utanılacak bir durum yok. Örümcek beyinlilerin regl'i ayıp olarak gördüğü bir toplumda elbette bu düşüncelere girmen çok doğal fakat onlara inat utanma ve kendinle gurur duy!
02 Yorumla
Soran+1 yılÖrümcek beyinli derken dindarlardan mı bahsettiniz
- +1 yıl
Regli ayıp ve utanılması gereken bir şey olarak gören kim varsa ondan bahsettim.
Kızlar Ne Diyor
+1 yılGöstermek amacıyla el de taşımak mantıksız. netice de tuvalete gitmek de doğal ama "bakın ben işiyorum, yeeeey!" Diye gezmiyoruz her yer de 😅 Tuvalet kağıdı almak ile aynı şey olmalı diye düşünüyorum. Almaktan utanmak da yanlış, bayrak gibi sallamak da.
11 Yorumla- +1 yıl
Ha poşet bulamadıysan ve çanta yoksa o ayrı ama sırf göze sokmak için el de taşımayı itici buluyorum
+1 yılEvet yanlış regl olmak gayet normal bir durum belliki senin özgüven eksikliğin var özgüvenin olsa böyle olmazdı hem bu durumu sende yaşıyorsun ve dediğim gibi gayet normal bir durum bu olay zaten artık herkes televizyonlardan internetten herşeyi biliyor yanlış yapıyorsun biraz olsun özgüvenin olsun
00 Yorumla
+1 yılŞöyle utanıyorsundur; çevren de ya hep yaşlılar ya da değişik gözle bakan o fesat komşulardandır. Bunda utanılacak bi' sorun görmüyorum. Herkes biliyor artık bunları ve yıl olmuş 2022 cahil azaldı emin ol. Ama cahil kalmak isteyense epey var tabii.
Başın dik olsun, elinde gerekirse göstere göstere git bi' şey olmaz. ❤️00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet yanlış, dün bende eve gelirken metro bi kaç ped aldım hatta poşetin dışında gözüküyordu metro da ayakta durunca ağda falan poşette vardı poşeti yere bırakınca birden devrildi jilet ve ağda düştü erkekler bakti biraz utandim ama bunlar ayıp şeyler değil
10 YorumlaAyıp olduğunu düşünmuyorum, ama reklamını da yapmaya gerek var mi? Normalde diğer alışverişlerimizi (gıda, temizlik eşyalari) vs da Torbaya yerleştir miyor muyuz neden illa şu pedler üzeri en ince ayrıntıya kadar fazla düşünme gereği?
10 Yorumla
+1 yılUtanilcak bir şey değil asla ama çevreden dolayı öyle gördük öğrendik ayıpmiş vs o yüzden bir şeye koyuyoruz taşırken utaniyoruz anlayışlı ve medeni bir ülke olsayd buna gerek kalmazdı bu duruma getiren de ülkemizin insanları.
01 Yorumla- +1 yıl
Ya nasıl bir mantık. Makarnayı bile poşete koyarsın
+1 yılBen de alimde elimi kolumu sallaya sallaya eve götürmem, yanlış değil yaptığın. Biliyorum ve farkındayım regl olmak ayıp olmadığı gibi ped almak da ayıp değil. Ama sırf ayıp değil diye insanların gözüne sokacak halimiz yok ya.
00 Yorumla
+1 yılBen de erkek kasiyerden ped alırken zorlanıyorum hala kadın kasiyer bulup alıp hızla çantama atıyorum her yerde de kadın hakları, eşitlik, adalet der dururum. Bazı alışkanlıklar değişmiyor maalesef. Nasıl rahat hissediyorsan öyle yap.
00 YorumlaUtanılacak bir durum yokta, yani sonuçta o da alışveriş poşete, çantaya koymak normal. İsteyen elinde, isteyen poşette, artık bunlar konuşulmasın ya...
10 Yorumla
+1 yılÇantaya ve bi poşete koyuyorum elimde sallayacak halim yok, eskiden alırken bile utanırdım ama çok şükür bunu yendim gidip normal bir şekilde alıp masaya koyuyorum
10 YorumlaPedi değil hiç bir şeyi elimde taşımayı sevmem ya çantama ya poşete. Utanılacak bir şey yok diye algı yaratmak içinde saçma saçma elimizde sallamaya da gerek yok
10 Yorumla
+1 yılErkeklere sormana bile gerek onlara ne keşke sadece kızlara açsaydın soruyu her neyse istediğin gibi gezebilirsin bişey diyen olursada ağızlarına bi çarp iyi gelir benden tavsiye
00 YorumlaVücudunda gerçekleşen doğal bir süreç gerçekleşiyor bunun için neden utanman gereksin? Senelerce üstümüzde kurulan hakimiyet yüzünden oluyor. Hiçte utanman gerekmiyor.
00 Yorumla
+1 yılAyıp değil ama özel gününüzde olduğunuzu kimsenin bilmesine gerek yok yoksa yarabandı almakla aynı şey daha kucuk ebatlarda olsa elde tasırsın ama saklayarak eve goturmeye calismak sacmalık
00 YorumlaBence utanmanı gerektiren bir durum yok. Ayıp değil, bu biz kadınların doğal aylık döngü süreci sonuçta. Ama sen nasıl rahat ediyorsan öyle davran, strese sokma kendini.
00 Yorumla
+1 yılAyıp denemez belki ama yani kadınlara ait özel bir durumla ilgili çağrışım yapan bir nesneyi neden ulu orta taşımak isteyesin ki.. bi anlami veya gerekliliği yok bence
00 Yorumla
+1 yılaşsan daha iyi, normal bir şey yani kimse alnına yapıştır demiyo da ha çamaşır suyu almışsın ha ped koy poşetine götür işte
10 Yorumla
+1 yılElinde kupa gibi taşımayada pek gerek yok bence. Market alışverişinde aldıklarını elinde taşımıyorsun sonuçta
00 Yorumla
+1 yılutanilcak bir sey yok ki cogu kiz utangac ve saklamaya calisiyor yalniz degilsin ama utanmana gerek yok
00 Yorumla
+1 yılAyıp falan değil. Adet olmak da yürümek, uyumak kadar doğal, normal ve olağan bir şey. Bunu saklamak için herhangi bir sebep göremiyorum.
00 Yorumla
+1 yılAyıp bir durum deği aslında ama dar görüşlü ve yargılayıcı toplum yüzünden bu durumu yaşamamız normal maalesef
00 YorumlaBen bi kere taşıdım utandım istemsizce ya normalde utanıcam hiç aklıma gelmezdi
10 Yorumla
+1 yılBen de yapıyorum ama yapmamam gerek bu asla ayıp bir şey değil
10 Yorumla
+1 yılUtanılacak bişey yok amaa nasıl rahatsan öyle yap madem
00 YorumlaHiç de utanmana gerek yok bizlerin bu doğal döngüsü
00 Yorumla
+1 yılYav neden utanıyorsun ne var bunda. Çok kez şeffaf poşetlerde sallaya sallaya götürmüşümdür.
00 Yorumla
+1 yılDoğrusu şu... kişisel eşyalar dışarıdan görünmeyecek şekilde taşınır.
00 YorumlaSen nasıl daha rahat hissediyorsan öyle yap😊tabi doğal bir durum ama insan utanıyor ister istemez
00 Yorumla
+1 yılBence yanlış. elinde tutup bayrak gibi sallandirmiyosun sonuçta götürebilirsin elinde
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBizde elimizde gezdirmiyoruz herhalde. Ayrıca bir şeye konulur poşet, el çantası vs.
10 Yorumla- Daha fazla (28)
Erkekler Ne Diyor
Bence yanlış değil edep haya ar diye bişey var herkes insanların biyolojik yapılarını biliyor.
Absurt olacak belki örneğim ama ;
Erkeklerin cinsel uzvunu herkes biliyor herkeste var diye açıp gezmiyor.
aynısı kadınlar içinde düşün.
Mahremiyet diye bişey var neticede :)17 Yorumla- +1 yıl
regl cinsellikle ilgili bir şey değil kız vajinamı açıp gezmekten utanıyorum dememiş kıyas yaptığın şeyler denk değil sizin sünnetlerinize düğün yapıyolar git bununla kıyasla kız çocukları her ay oldukları bi şey hakkında baskılanırken sizin çükünüz kesildi diye millet eğleniyor pilava koyma gibi iğrenç muhabbetler dönüyor her şeyi cinselliğinize sikinize bağlamayın denk değil kadın sütyen giymez siz üstünüz açık gezebilmenize rağmen eyw eyw biz * acamiyoruz kadın regl olmaktan utanmaz hemen eyw eyw * açamıyoruz sikiniz ne pipiymiş arkadaş
- +1 yıl
Ay gerçekten bu denli saçmalamış olman taktire şayan verdiğin örnekten belli ne kadar bilgili olduğun ilginç 😂
Ne alırsan al, utanman gerekmez. Prezervatif alırken niye utanıyorsunuz ki? İnsanız ya, sevişmemiz gayet normal. Ne ped alınca, ne de prezervatif alınca elinize alıp şampiyonluk kupası gibi havaya kaldırmanıza gerek yok.
Al>Parasını öde>Poşete koy ya da elinde taşı>Kullan, bu kadar basit, bunu yaparken duygu hissetmenize gerek yok, yemek yemek gibi mekanik bir durum00 Yorumla
+1 yılKişiye göre değişir kimi utanır çekinir kimi rahatça taşır utangaç olmaz.
Ayıp bir şey yok istediğin gibi taşıyabilirsin. Toplum kötü ona yapacak bişi yok maalesef herkesi kendileri gibi olmalarını istiyorlar.00 YorumlaYanlış değil ne senin yaptığın ne de elinde taşıman yanlış bir şey yok değer yargıları falan filan işte seninle alakalı bir durum ne elinde taşıyan ayıplanabilir ne de saklamak isteyen o nedenle DEVAM 👻👻👻
00 Yorumla
+1 yılBen kız arkadaşlarıma çok aldım, elimde de götürürüm, bu ayıp değil , bunu ayıp gören, mağraya girsin
30 Yorumla
+1 yılEvet yalnis bizim cahil halkin bos yere kadinlari asagilamasidir Allah vergisi tum kadinlarda olusan saglikli oldugunu gosterir bir dongudur koy posete git
00 Yorumla
+1 yılBu senin değil, ayıplayan (ayıplıyorsa) ailenin yanlışı...
10 YorumlaBence utanması gereken sen değilsin biz yalan yanlış insanlarız artık bu insanlık hali ve bir kadının en ihtiyacı olan bir gereksinim
00 Yorumla
+1 yılPedi kullandığın bölgeden ötürü bi utanma hissin olmuş. Olması gereken de bu. Her doğal olan şeyi insanların gözüne sokulması çok yersiz
00 Yorumla
+1 yılGötürebilirsin, aldığın herhangi bir şeyden pek bir farkı yok. Sadece mesafe çok uzun olursa elde taşımak garip oluyor, kısaysa ne olacak.
00 YorumlaYanlis bisey degil tabiki ama zor degil onu gostermeden eve goturmek. Evin erkekleri gormemeli, ayip degil diye milletin gozune sokmaya gerek yok.
00 Yorumla
+1 yılNormal olanını yapıyorsun. Ya poşete ya da çantana koyarsın. Karpuz gibi koltuk altında taşıyarak mı götürecekdin?
00 Yorumla
+1 yılOlması gereken bu zaten tamam bu ayıp bir şey değil elbette ama insanların gözlerine sokmaya da gerek yok
00 YorumlaPedi medi öyle ulu orta taşıyamazsın. Poşetsiz taşımayı geçtim, normal poşette bile değil kara poşetin içinde taşıman lazım. Hiçbir şekilde görmek istemiyorum o zımbırtıyı elinizde melinizde anlaşıldı mı?
05 Yorumla- +1 yıl
Kadinlar doğurmasin o zaman anladin mi inş çocuğunda olmaz
- +1 yıl
Ben erkeklerin altinda yatmayacagim için sorun olmaz benim için
- +1 yıl
@simgee_yuuna Ben de kızların üstüne çıkmayacağım için bana göre de hava hoş yani
Ne doğalı ya. Elinde taşıyanlar bildiğin yüzsüz, ayıp denen bir şey var.
041 Yorumla- +1 yıl
sende aldığın prezervatifi kara poşete koy
- +1 yıl
Kadinlar doğurmaisn bundan sonra o zaman oldu mu
- +1 yıl
O sira ben yurt dişina yerleşmiş olacağim
- +1 yıl
Ne hayal kurcam be zaten ab vatandaşliğim var
- +1 yıl
Sen ne biliyorsun peki senin birrsey biliyor olmana inanmiyorumda
Soran+1 yılBunun hilafetle ne alakası var acaba burada insanlarözgür sonuçta isteyen istediği sitede geziyor veya istediğni rahatca alabiliyor ne yaoacaksiniz 2023 te elinde ped tasiyan kizi asacakmisiniz bu nasil bir kafa yapisi beb anlayamiyorum gercekten
Sonucta erkeklerde sunnet oluyor ve dugunu yapiliyor bence kadininkide dogal tamam insanlarin gozune sokmaya da gerek yok tabiki ama normal alindigindada utanilmamasi gerektigni dusunuyorum ben alirken bile insanlar ne dusunur diye utaniyorum
Cunku toplum boyle gosteriyor ama aslinda rahatca alinilmasi gerekiyor bence
Soran+1 yılElcuco annenin babandan izinsuz tuvalete gitmemesini istermiydin yani
- +1 yıl
@simgee_yuuna 2023 te Arap devleti oluyoruz. Boşuna mı din kardeşi topladık sanıyorsun? Meraklanma seneye bu yazdıklarınız keşke silinse diye dua edeceksin ama nafile üçünüzu birden şikayet edeceğim
- +1 yıl
Tehtidlerinden korkmuyorum gelirse gelsin özür dilemem
- +1 yıl
şu an senin işlediğin suçtur psikolojik baskiya girer
- +1 yıl
yav bu tehditler taaa kaç yılından kalma acaba burnunun dibindeki katili bulamayan polisler sahte hesabı bulmaya çalışcak
- +1 yıl
O kadar katillet serbest birakilirken ben mi suçluyum
- +1 yıl
@simgee_yuuna katillerin falan serbest bırakılması anneme tecavüz edilmesini istediğimi mi gösteriyor? nasıl zihineyet böyle? neyse tehdit diye dediğiniz cimer bildirimi ektedir. Senin gibileri asacaklar annesine tecavüz edilmesini bile ister cümlelerini gerekli makamlar seni çağırınca açıklamasını yaparsın. Hadi ba bay.
https://i.ibb.co/X3mQ8Y3/Ekran-Al-nt-s.png - +1 yıl
ahahah çok komik kışkırtıcı konuşman yüzünden şikayetin geçersiz sayılır bunu herkes bilir
- +1 yıl
karşı bi dava da sana açılabilir
- +1 yıl
burası benim kendi görüşüm. Ne bir hakret var ne de kışkırtıcı bir eylem. Sabahtan beri ağlayan sizlersiniz. Senin gibileri asıalacak öldürülecek diyenlerde. Buyur davanı aç bakalım mülsümanlık nefretiniz davayı kazanmanızı sağlayacak mı? zaten Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi bunun için var. Nefret ve hakaret söylemelerini şikayet etmek için. şu an sizin yaptığınız şey nefet söylemi diye geçiyor. Geçenlerde aynısını yapan ekşisözlük yazarının koluna kelepçeyi taktılar.
- +1 yıl
kafir diyen kim peki
- +1 yıl
taksın 3 aya serbest
- +1 yıl
hatta iyi hal indirimi de alır
- +1 yıl
bu arada yorumunda baya bi aşağılayıcı kelime var yani boşa kürek çekiyorsun
- +1 yıl
bende seni şikayet edebilirim şu an
- +1 yıl
ve sen hakaret amaçlı kullanıyorsun
- +1 yıl
yüzsüz diye kışkırtıcı kelimeler kullanan biri kadar komik
- +1 yıl
elinden geleni ardına koyma
- +1 yıl
işsiz gibi onu mu kontrol ettin lan gt lalesi
- +1 yıl
bendr seni ettim
- +1 yıl
yorumların kalktı ufaklık
- +1 yıl
hesabında ban yer birazdan
- +1 yıl
hesabım hâlâ duruyor ağla
+1 yılNe ayıbı yahu. İnsani bir şey bu. Millet prezervatif alıyor ve sanki peçete alır gibi rahat oluyor. Bence utanmamalısın.
00 Yorumla47 tane abazanın bu soruya cvp vermesi utanç verici..
10 Yorumla
+1 yılUtanmana gerek yok ama edep amacli bi posete ya da cantana koyarsan daha mantikli
10 YorumlaKol çantana koy
ya da torbaya koy
Niye utanıyorsun kardeşim
Bu bir insanı ihtiyac00 YorumlaUtanma be ben prezervatif alıyorum kız kariyere sorarak
00 Yorumla
+1 yılUtanılacak bir şey değil. Tuvalet kağıdı nasıl utanılacak bir şey değilse o da değil.
00 YorumlaEczaneden ilaç alırken utanıyor musun?
Aynı şey00 YorumlaBen prezervatifi elimde taşıyorum kim ne karışacak kime ne
00 YorumlaDeğil bende bazen utanıyorum kasaya götürrken özellikle bazı şeylerde😅
00 YorumlaÇantan var poşet al utanmam doğal Yanı sallaya sallaya sallaya da götürülnez
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de geciktirici sprey veya prezervatifi elimde sallaya sallaya goturmuyorum mesela ne var ki bunda.
Bagcılar çöküşü ile oturup yas mı tutmalıyım02 Yorumla- +1 yıl
Aynı şey mi yahu biri hijyenik bir ürün pamuk gibi, peçete gibi diğeri malum zaten
Cevap sahibi+1 yılBoş yapma. Yıldızlar marka pamuklu iç çamaşırı da gtumuz terlemesin diye hijyen için giyiyoruz elimizde halay başı gibi sallamıyoruz
Gizli Üye(25-29)+1 yılyanlış değil ki elinde su şişesi taşımanla ped taşıman aynı bence ikisi de ihtiyaç
00 YorumlaSenin hayalin mahallede elinde herkese göstererek mi eve gitmek? Ya da elinde sallayarak böyle "bakın ped aldım kendime" dercesine gururlanarak mı eve gitmek istiyorsun?
06 Yorumla
Soran+1 yılHayır ama normal. bir şekilde taşıyamıyorum elimde yani mesela bi cikolata tasir gibi tasiyamiyorum
Soran+1 yılTamam iste arsiz bir adam olcakmis ta bebi takip etcekmisya onu karalayin benim ped almamı degil
Soran+1 yılSensin çöp
+1 yılUtanman yanlış
Böyle düşünerek kadınlığı aşağılamış oluyorsun00 Yorumla- Özel Günler & Hijyen konusunda 387 cevap paylaştı.
+1 yılNeden prezarvatif değil bir ihtiyaç elzem ihtiyaç hemde
00 Yorumla - Daha fazla (24)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer