Ped alırken elimde eve götüremiyorum, utanmam yanlış mı?

Mesela bir şeyin içine koyup falan götürüyorum çünkü utanıyorum yani doğal bir şey ama ben yinede utanıyorum sizce yaptığım yanlışmı?
Güncellemeler
+1 yıl
Elimde tasimam gerektigni soyelyenlerde var ayip diyenlerde var
Ped alırken elimde eve götüremiyorum, utanmam yanlış mı?
Cevapla