Belirtilerim var ama reglim gecikti. Ne yapmalıyım?

1 haftaya yakın olmak üzere kasık ağrısı bel ağrısı kramplar yaşıyorum…
Göğüslerim dolgun ve ağrıyor…
Test demenize gerek yok teşekkür ederim onu da yaptım.. 😞 (tekrar yapacağım gerekirse)
1 hafta alkol almamın üzerine regl olamadığımı düşünüyorum…
Ama reglimde 3 gün gecikti takvime göre ama regl belirtilerim var regl olmak için ne yapmayalım yaşayan ya da tanık olan arkadaşlarımdan ricam bilgi verebilir misiniz 💕
Belirtilerim var ama reglim gecikti. Ne yapmalıyım?
Cevapla