Regl olmama 1 hafta kala iştahım çok artıyor, normalde 1-2 poğaça ile doyarken 3-4 tane yiyorum. İştahlı ve pis boğaz oluyorum.
özsllikle canım çok tatlı istiyor.
sizde de oluyor mu?
özsllikle canım çok tatlı istiyor.
sizde de oluyor mu?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Regl olduğum zaman çikolata yemek istiyorum çok fazla
Benim iştahım hep açık o yüzden anlayamıyorum regl olunca açılıyor mu açılmıyor mu
Kesinlikle 10 kisilik yiyorum
Hayır midem bulanıyor
Evet hep
Cinsel iştahım çok artıyor
Artiyo
Ovv tabiki
Çoooook 🙈
Bazen evet artıyor
Hayır
Erkekler Ne Diyor
artıyor. Sonra kanlı pedlerimi yiyorum
Afiyet olsun
Gel birlikte olsun
Ben Veganım sağol sen kana kana iç ye
Regl e bağlamadığınız bir şey kaldı mı
Sen kaldın, seni bağlayalım regle
Pis 😒
Sensin pis, böğğ.
Kus böğ 😒
Maşallah pis boğaz seni