Bu regli erkekler de olsa güzel olmaz mıydı?

Karnım çok ağrıyor. Yataktan kalkamıyorum. Çektiğimiz acıya bak. Erkek olmak varmış ya oh gel keyfim gel. Onlar da bu acıyı yaşasa anlarlardı belki neden agresif olduğumuzu...
Bu regli erkekler de olsa güzel olmaz mıydı?
Cevapla