Kesilme ya da geçiktirme yapabiliyor. Adet döneminde kahve tüketmemeye dikkat ediyorum. Onun yerine çikolatan kafein alınabilir, mutluluk hormonu salgılsttığı için iyi gelecektir.
Valla genel olarak rahatlatıyor beni özellikle de filtre kahve iyi geliyor bana regl zaten çok fazla ağrı stres sivilce gibi sıkıntılarda yaratmıyor bende
Kızlar Ne Diyor
Kesilme ya da geçiktirme yapabiliyor. Adet döneminde kahve tüketmemeye dikkat ediyorum. Onun yerine çikolatan kafein alınabilir, mutluluk hormonu salgılsttığı için iyi gelecektir.
Valla genel olarak rahatlatıyor beni özellikle de filtre kahve iyi geliyor bana regl zaten çok fazla ağrı stres sivilce gibi sıkıntılarda yaratmıyor bende
Hayır zannetmiyorum o psikolojiye hiçbişe iyi gelmiyor
Kafein adet döneminde kullanılmaması gereken bir şey.
Hayır tabi ki, tam tersi stresi tetikler
Çikolata etkisi yapmaz hiç bir şey
Kahve daha çok sinirli yapar bence
İyi gelir biraz sakinleştirici etki yapar
Reglı keser
Bence alakası yok
Erkekler Ne Diyor
Kafein regl doneminde kan dolasimini hizlandirmasi sbeebiyle tavsiye edilmez
Kahve tüketmek zihni açar ve insanı uyandırır rahatlama yapmaz daha da stres eder rahatlamak için bitki çayı ic
Ben kız değilim o yüzden bilmiyorum bundan dolayida doğru cevap veremeyebilirim
hıc duymadım bole bısey
sanmıyorum. anksiyete arttırabilir
www. kizlarsoruyor. com/uye/İzAtes
Bilmem olabilir de belki
Bilmem olabilir de belki