Diyet yapmıyorum sağlıklı besleniyorum ve ayda 4 haftada 1 gün daha çok abur cubur / fast food yiyorum ve bunun için regl olmayı beklemiyorum. Reglken avuç avuç çikolata veya tatlı yemek mecburiyeti de yok bence.. #TubaSueda 🍀
Diyet yapmıyorum ama zaten çikolata benzeri tatlılar, regl dönemlerinde tüketilmemesi gerekilen ürünlerden. Regl dönemlerinde ne kadar sağlıklı beslenirseniz, o kadar da ağrılar azalır ve vücut şişliği yaşamanız çok azalır