Haksız olduğumuz konulardan ''regl dönemindeyim'' deyip sıyrılabilir miyiz?

Gerçi biz kadınların haksız olduğu konular çok nadirdir :D Yine de regl döneminde olmak haksız olduğumuz konulardan sıyrılmamızı sağlar mı?
Haksız olduğumuz konulardan regl dönemindeyim deyip sıyrılabilir miyiz?
Haksız olduğumuz konulardan ''regl dönemindeyim'' deyip sıyrılabilir miyiz?
Cevapla