Gerçi biz kadınların haksız olduğu konular çok nadirdir :D Yine de regl döneminde olmak haksız olduğumuz konulardan sıyrılmamızı sağlar mı?


Yok yapmadım böyle şeyler ben haksızsam haksızım diyorum.. Regl dönemi falan bahane etmem.. Tabi ki biraz hormonal dengeler şaşıyor ama hayatımı ve kişiliğimi o denli etkilemiyor.. Keyifli akşamlar..
Karnım ağrıyor zaten git diyorum.
Her zaman haklıyız biz. 😂
bence de :D
Yapmışlığım var ama haksızlıktan değilde o yüzden o kadar sinirlendim azıma geleni o yüzden söyledim diye uydurmuşluğum vardır
Bahaneye gerek var mi sence
Kadin her zaman haklıdır
Tam bi saçmalık yani bunun arkasına sığınmak.
Hayır öyle bir dünya yok
Denendi onaylanmadı 😂
Bu konuda üstüme yok sbjd
Valla sıyrılıyorum
Nedense herkes üzerime geliyor o dönemlerde😅🤣
Evet😂
Biri soruyor biri de evet diyor ya bu kizlar Varya bir acayip yaratık
Bazen sıyrılabiliriz evet ama abartmamak gerek
E öyle çünkü
olmuyor 😂
Evet :D
Hayır
Her tartışma sonra kadınlara regl misin diye sorulması gibi bir şey aslında. Erkekler ve kadınlar regl dönemi hep kullanıyor.😅
Seytanlikta üstüne yok doğrudur. Haksız olduğunuzda haklı sanıp bide nadirdir dersiniz 😁
En fazla sıyrıldığınızı sanırsınız.
Yapmayın bunu kızlar çok kötüsünüz he😒
Merhaba , ahaahaha bazıları öyle yapıyor.
Biz sıyrılamayız tabi.
haklısınız her zaman he canım
iki yüzlülüktür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?