Erkekler regl olup hamile kalsaydı dünya nasıl bir yer olurdu? 😏


Sırf erkeklerin çıkardığı savaşlar yüzünden bugüne kadar toplamda 5 milyar civarında insan öldü. Bunların regl olduklarını düşünsene. O yüzden siz hanımların regl olması kâinatın istikbali açısından çok daha muhteremdir.

Sezaryenlen iki dakkalık iş güveniyorum ben türk erkeklerine yapabilirler
Keşke öyle olsaydı, her gördükleri karıya kıza sarkıntılık etmezlerdi , edep adap olurdu dünya daha iyi bir yer haline gelirdi
Sı. çarken yüzleri şekilden şekile giriyor hasta oluyorlar verem olmuş gibi geziyorlar bide regl olup hamile kalmaları aman aman hiç çekilmezler
Allah göstermesin. Bi daha çocuk doğuramazlardı. Adet olunca kan kaybından öleceklerini düşünürlerdi.
Hastayken ölceklermiş gibi davranıyorlar regl ağrısına mı dayancaklar
Erkekler daha nazlı oluyor cidden, çekilmez bunlar.
Şiddetler, tacizler, tecavüzler, cinayetler, katliamlar, trafikte kavgalar ve dünyanın nüfus sayısı artış yaşardı.
ne çektiğimizi anlayıp anlayışlı ve vicdanlı olabilirler.
Vücutları buna alışır zaten zamanla bizim alıştığımız gibi
Hayal edemiyorum jdhsk herhalde kıyamet kopardı...
Daha iyi bir yer olurdu
yani normal gelirdi
şimdi anormal ama
Çok daha iyi olurdu
Adil olurdu
Yine gömmüşler bizi pembeli bireyler görüşlerde..
Onun dışında da kadınlarda olanın aynısı olurdu.
Bizim hallerimiz gelirdi veyahutta "dönemsel" duygu karmaşası yaşardık.
Düşünmesi bile sinir bozuyor çok kötü olurdu dkdkdjdj😂
Hanımefendi siz erkekleri ne sandınız biz acıda çekeriz doğururuzda
Zaten akşama kadar işyerinde doğuruyoruz nolmuşki :(
Hem anne hem baba olurduk ne güzel kizlara ihtiyacımız kalmazdı gerçi bu sefer kendi başımıza hamile kalamazdik kızların da penisi olsaydi o zaman nasıl olurdu
dünya olmazdı sinirden cam çerçeve bırakmazdık
Yoh artık hmina kym midem bulandı.
Valla sanırım iğrenç olurdu😂😂😂
ihrenççççç 🤢🤮
Ortalık kan gölüne dönerdi 😂
Değişmedi
cehennem olurdu :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?