Özel Günler & Hijyen Regl dönemindeki sevgiliyi kızdırmak ateşe benzin dökmek midir? _кaтzcнεη_ Takip Et Xper 5 Yaş: 29 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Selam ❤️💗Bazı erkekler ateşe benzin dökmek gibi bir hata yapıyor.😅 Hani durumu anlamayanlarda oluyor bu kez karşı taraf sinir küpü oluyor. Sizce ne yapılmalı bu durumda?#Kätzchen🌸 Regl dönemindeki sevgiliyi kızdırmak ateşe benzin dökmek midir? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
deadalus Takip Et Master Yaş: 38 , eic 50% +1 yıl Çoğunun regl döneminde yapacağın veya yapmayacagin hersey zaten benzin dökmek Öyle durumlarda erkek gözünün üstünde kaşı var diye bile hatalıdır yani 1 0 Yorumla
S-YlLDIRlM Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ne varmış da sinirleniyormuş Sanki bana regl oluyor https://www.youtube.com/embed/29uq0o0WxIw 1 0 Yorumla
efulimmm88 Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Bunun arkasına sığınıp ben gerginim ben "hastayım" demek bir kadının anca ilgi cekmek istemesidir.Diğer günlerden farkı yok, kasmaya da gerek yok. 1 0 Yorumla
ikizterazi Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Valla şimdi bence uzak dursunlar o dönem kıza sinirlenme desem diyemem hormonal erkeğe kapa çeneni diyemem. En iyisi o dönem biraz sakin geçsin. 1 0 Yorumla
selambengeldim555 Takip Et Guru Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Regl döneminde bir kadın size şeref. sizsin diyorsa hayır ben önde gideniyim diyeceksiniz 1 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl E yani zaten agresif gergin oluyoruz her şey olabilir yani i esnada 1 0 Yorumla
Saddov Takip Et Master Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Hayır bence alakası yoktur. Çok büyütülecek olayda yoktur, erkekte fazla üzerine gitmez, olur biter. 1 0 Yorumla
Elite_Julıcher Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 97% +1 yıl Tatlılar alıyorum genelde ona sinirlenince ağzına sokuyorum JSDJDSKJKAS 1 0 Yorumla
GhostlyKisses Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Cazır cozur😂 evet yangına benzin dökmek gibi bir şey sjdjjd 1 0 Yorumla
arascanpolat Takip Et Guru Yaş: 22 , eic 99% 10 ay evet kesinlikle öyle katılıyorum sana evlenince daha kötü oluyor 0 0 Yorumla
Dêrvîş_feylesof Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 96% +1 yıl Şeker şerbet bal kaymak yapacan onu 1 0 Yorumla
AlabamaDükü Takip Et Yoda Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Ben o dönemde ayrılma taraftarıyım bitene kadar 1 0 Yorumla