Stres olduğumu düşünürüm çünkü ne zaman stres olsam adettimde gecikme oluyor o yüzden stres yapmamaya ve kafama bir şey takmamaya çalışıyorum çünkü stres yaparsam kafama bir şey takarsam adettimde gecikme oluyor
Her geciktiğinde strese giriyorum ki, bu çok yanlış daha da gecikmesine sebep oluyorum. Ama insanın elin de değil o an panik oluyorum. Hamile olma olasılığı aklıma gelmiyor. Genel de stresten kaynaklı gecikme oluyor ben de.
yine yoğun olucam galiba derim... gecikme uzarsa bi sorun mu var diye doktora giderim en son çok hayal kura kura hamile kalmış olabilirmiyim acaba diye düşünürüm. acaba hangi hayalden hamileyim testte yapılmaz ki şimdi derim 😀😀😀
Ilisiklim olursa gebelikten korkarim.. ama öyle deglse Stress falan ondan Olabilir diyorum Veya bir hafta gec gelir cnkü her zaman Dogru cikmazd uygulamadan
şitressss eğer sevgilim varsa hamilelik durumu olabilir derim sevgilim yoksa şayet hiç umursamam neden olduğunu
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Nefret ediyorum adetten ya o zamankar çok mutsuz oluyorum kendimi sevemiyorum onun agrısı zaten yastık ısırmama neden oluyorr geciksın kwske ne güzel 🤣🤣🤣🤣