Geçmeyen akıntının nedeni ne olabilir?

3 aydır geçmeyen rahim iltihabım var bir düşük yaptım ondan sonra bu hastalık çıktı bende. Doktorlar az bişey olduğunu söylediler ama 3 aydır ilaç kullanmama rahmen geçmiyor. En son kullandığım fitilden sonra iyiydim bitti sandım ama az önce gene peçeteye yeşil bi akıntı geldi merak ediyorum acaba normal beyaz akıntı peçetede yeşil görünür mü ya da ben bu illetten nasıl kurtulacam inanın o kadar psikolojim bozuldu ki son 3 ayda anlatamam lütfen yardımcı olun bana
Geçmeyen akıntının nedeni ne olabilir?
Cevapla