Bünyelerin direncine göre hormonlara verilen tepkiler de değişebilir. O an ki o ay ki psikolojik yapın da buna etki edebilir. Çekilmez olduğumuzu düşünmüyorum.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Valla ben bir kiz olarak diyim hic karnim agrimaz ya da duygusallasmam ve evet cok cekilmez oluyor bence. bi tane cakasim geliyo boyle mizmizlananlara. Biraz degil cok duygusal olup bize tavir yapiliyor ama yapabilecegimiz birsey yok iste. Ama alttan almak lazim tabii, yinede ben simarikca ve garip buluyorum.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bunu kullanıp bilerek aşırıya kaçanlar dışında zorlu bir dönem oluyor evet hem hormonsal hem de ağrıdan dolayı insan kötü oluyor. Biraz anlayış gösterilmeli tabii ki..
Kızlar Ne Diyor
Bünyelerin direncine göre hormonlara verilen tepkiler de değişebilir. O an ki o ay ki psikolojik yapın da buna etki edebilir. Çekilmez olduğumuzu düşünmüyorum.
Valla ben bir kiz olarak diyim hic karnim agrimaz ya da duygusallasmam ve evet cok cekilmez oluyor bence. bi tane cakasim geliyo boyle mizmizlananlara. Biraz degil cok duygusal olup bize tavir yapiliyor ama yapabilecegimiz birsey yok iste. Ama alttan almak lazim tabii, yinede ben simarikca ve garip buluyorum.
Bunu kullanıp bilerek aşırıya kaçanlar dışında zorlu bir dönem oluyor evet hem hormonsal hem de ağrıdan dolayı insan kötü oluyor. Biraz anlayış gösterilmeli tabii ki..
Kişiden kişiye değişir.
Mesela ben her zaman çekilmezim.
Ben kendimden biliyorm çok cekilmezim ve çok nazlı oluyorum
Kadinlarin hormonlari ne hale geliyo haberiniz var mı sizin
Yok be bem her zaman cekilmezim 😈 sadece duygusallık konusu biraz olabilir o kadar, farkli bisey yok
Ben cok ağır geçiriyorum saçma sapan her şeye ağlıyorum falan o yüzden stresli oluyorum daima kimseye tahammülüm kalmıyor
Hepsi öyle değil aslında biraz da kişilik meselesi olduğunu düşünüyorum
bencede ben fazlaısyla :D
Ben genelde kara bulutların altında oluyorum
Ben bunu şımarıklığa bağlıyorum..
Hayır sadece hassas oluyor.
Duygusal dehik sinirli oluyorum
Değil*
Şahsen ben öyle oluyorum
Ben çekilmez oluyorum başkalarını bilemem
Ağır geçirenler evet haklıyız da
Ben gayette çekiliyorum huyum değişmiyor
Evett
Erkekler Ne Diyor
Ben 2 saat karnım ağrıyınca yatakta yatıp ölmeyi bekliyorum ki kadınlar bunu sürekli yaşıyor. Alttan almak lazım bence kolay değil. d
Yalnız her kadının ağrısı olmuyor dikkat et ağrım var diye kandirmasinlar afafagfsgabaacva
Çekilmez insan demeyelim sizin için de bir o kadar zor bir durum sonuçta. Ama biraz sıkıntılı olabiliyor tâbi. 🤔
Kadınların kışı baharı yok
Hep dengesizler
Hep ayarsizlar
Hep tuhaflar
Ewet kesinlikle çekilmez hatta ve hatta kanser edici vaka oluyorlar 😂
abartılı yaşayan kadınlar da var, hiçbir şey yokmuş gibi davranan kadınlar da..
Bir erkek olarak yazım biraz değil fazlasıyla uyuz oluyorsunuz
benim duydugum cok atesli oluyorlar haliyle oda stres falan yapiyordur. kadinlar daha iyi bilir
Hayır kişiden kişiye değişiyor
Uzak durun kendi halinizde birakin
Çekilmez demeyelim kaçacak delik arıyoruz
Çekilmez olan bayanlar çoğunlukta galiba
Şımarık aksi oluyorlar