Adet düzensizliği yaşayanlar doğum kontrol hapını bıraktınız mı?

Adet düzensizliğinden dolayı 1.5 - 2 yıl boyunca doğum kontrol hapı kullandım. Doktorum bazı tahliller için bir kaç ay ara vermemi istedi 7-8 aydır kullanmıyorum. Bu süreçte adetim düzensiz oldu tabi. Bir ay içinde 2 kez regl olduğumda oldu 2 ay boyunca hiç olmadığımda oldu. Her neyse ilacı bıraktığımdan beri depresif ve yorgun halim bitti. Fazla kilolarımı da verdim. İlaç içerken sürekli depresyon halindeydim. İlaç benim psikolojimi çok etkiliyormuş bunu anladım. Bundan dolayı geri başlamak istemiyorum. İnternetten baya araştırdım. Çoğu kişi bitkisel yöntemlere yönelmiş. Bazı çaylar otlar falanda adeti düzenliyormuş. Bende ilacı bırakıp bitkisel şeylere yönelmek istiyorum. Bu konu hakkında bir bilginiz veya tecrübeniz var mı?
Adet düzensizliği yaşayanlar doğum kontrol hapını bıraktınız mı?
Cevapla