Özel Günler & Hijyen Adetken beyaz pantolon giymek akıllıca mı? Elfprincess Takip Et FenomenGuru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 44 Yapay Zekaya Sor Beyaz pantolonun içinden görünen ped yüzünden bir kere rezil olmadım değil.. Adetken beyaz pantolon giymek akıllıca mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
Curiosus Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Beyaz pantolon giymem asla ama beyaz eşofman giyerim. İç çamaşırının üzerine bir de boxer giyince hiçbir sıkıntı yaşanmaz. 1 0 Yorumla
Congruent Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Cesaret işidir. Asla giyemem. Riske atmaya gerek yok. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ben giymem. Koyu renk giydiğimde bile sürekli kontrol ediyorum. Çok riskli 1 0 Yorumla
marjinalgirl2367 Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 97% +1 yıl Düzgün değişim yaptığın zaman, ve dikkat ettiğin zaman her şey giyilebilir 😄 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Değil açık renk giyenleri de anlamıyorum. En ufak bi leke belirse rezil olacaklar haberleri yok bu yüzden pantolonlarda koyu hep tercihim 1 0 Yorumla
Edameda06 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 64% +1 yıl Akıllıca değil. Riskli bir durum. Ben giymem 1 0 Yorumla
Tatlıturta12345 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Bende o yürek yok giyemem. Hep diken üstünde olurum 0 0 Yorumla
Sarisin4500 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl Bi kere giydim maf oldum her yer kan oldu 😣 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Özel Günler & Hijyen konusunda 754 cevap paylaştı. Baya cesaret isteyen bir şey 0 0 Yorumla
LEYYA_GS Takip Et Master Yaş: 34 , eic 63% +1 yıl Büyük risk. Gerek yok bu kadar cesarete 🙂 0 0 Yorumla
MoneeLiqht Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Sadece adetliyken degil beyaz külot dısında külot giyincede giymek mantklı degil 1 0 Yorumla
Gizli_Emekci Takip Et Xper 6 Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Japon bayrağı gibi dolaşmak hoşuna gidiyorsa akıllıca. 1 0 Yorumla
tamamgeldiiim Takip Et Master Yaş: 30 +1 yıl Hiç adet olmadım ama yinede beyaz pantolon akıllıca değil 1 0 Yorumla
VeryWell Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Özel Günler & Hijyen konusunda 331 cevap paylaştı. gözükmüyo bişi giyebilirsin. fotodaki sensen tabi. 1 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Beyaz pantolon giymem asla ama beyaz eşofman giyerim. İç çamaşırının üzerine bir de boxer giyince hiçbir sıkıntı yaşanmaz.
Cesaret işidir. Asla giyemem. Riske atmaya gerek yok.
Ben giymem. Koyu renk giydiğimde bile sürekli kontrol ediyorum. Çok riskli
Düzgün değişim yaptığın zaman, ve dikkat ettiğin zaman her şey giyilebilir 😄
Değil açık renk giyenleri de anlamıyorum. En ufak bi leke belirse rezil olacaklar haberleri yok bu yüzden pantolonlarda koyu hep tercihim
Akıllıca değil. Riskli bir durum. Ben giymem
Bende o yürek yok giyemem. Hep diken üstünde olurum
Bi kere giydim maf oldum her yer kan oldu 😣
Baya cesaret isteyen bir şey
Bu ne cesarettir yarabbi
Büyük risk. Gerek yok bu kadar cesarete 🙂
Hayır tabiki
Mantıklı bulmuyorum
Çok riskli
Hayır
1 kere giydim siz denmeyi 😅
Akıllıca değil
Pek mantıklı değil.
Erkekler Ne Diyor
Sadece adetliyken degil beyaz külot dısında külot giyincede giymek mantklı degil
Japon bayrağı gibi dolaşmak hoşuna gidiyorsa akıllıca.
Hiç adet olmadım ama yinede beyaz pantolon akıllıca değil
giyinenen varsa büyük bir cesaret
kızın birinde leke görmüştüm
gözükmüyo bişi giyebilirsin. fotodaki sensen tabi.
Cesaret ister bence
Hayır
Akıllıca değil
Giyme sakın
Akillica
Giyilmemeli bence
Sacmalik