Ped alamayanlar için “askıda ped” gibi bir uygulama yapılmalı mı?

Bence süper olur. Alabilenler alamayanlara yardım eder. Bu şekilde o dönemlerde pamuk, peçete ve bez kullanmak zorunda kalan hemcinslerimize yardımcı oluruz. Siz ne düşünüyorsunuz?
Ped alamayanlar için “askıda ped” gibi bir uygulama yapılmalı mı?
Ped alamayanlar için “askıda ped” gibi bir uygulama yapılmalı mı?
Cevapla