Bir hafta önceden el sallıyor geliyorum diye. Aslında bu hamilelik planlamasi yapanlar için çok güzel nimetler. Çünkü adet dönemine göre birtakım planlar yapıyorlar.
Şikâyetçi degilim adet olduğum için çok mutluyum. Belirtilerine gelecek olursam ;
Bacaklarda üşüme
Ayaklarda üşüme
Karında ağrı
Mide bulantısı
Kiloda artış
Karında fazla şişlik
Bir iki sivilce
Aşırı bir sinir hali
Duygusal karmaşa
Yaşıyorum. Adet olduktan sonra rahatlıyorum bu bir kesin.
aynı gün içinde değil 1 hafta öncesinden psikolojik olarak değişime giriyorum hem çok sinirli hem ağlak oluyorum her şeyden nefret edip neden kadın doğduğum için kendi kendimi yiyorum göğüslerim şişiyor ve acıyor hatta yemin ederim popom bile şişiyor ödemden herhalde sndksj neyse regl sancımda bazen 1 hafta bazen 2-3 gün öncesinden başlıyor yani regl olana kadar her belirtiyi yaşayıp bitiriyorum regl olduğumda sadece ilk 2 gün ağrısı oluyor o kadar yani o kadar saçma ki asdkjnsakj reglden önce regli yaşıyorum sonra regl oluyorum benimki 2 hafta sürüyor yani askdnasd 1 hafta psikolojik 1 hafta fiziksel
Canım çok fazla yemek yemek istiyor kendimi durduramıyorum ve tatlı yememin ardından tuzlu yiyesim geliyor tabi çoğunlukla tatlı canım çekiyor. Vücuttaki ağrıları da unutmamak lazım tabi. Bu durumda regl olacağımı önceden anlamamak mümkün olmuyor elbette ki anlıyorum.
Ben anlamıyorum çünkü ne regl döneminde ne öncesinde sonrasında hiç ağrım olmuyor. Hiç sancı çekmedim. Kardeşim yatak döşek düşer bir hafta çıkamaz serum yemeden ayağa kalkamaz ama ben hiç ağrı çekmiyorum bu da düzensiz olacağı zaman berbat ediyor günümü. Acil ped ya da tampon arayışı falan
Evet göğüslerim kutle gibi oluyor ağrıyor ve ağırlaşıyorlar karnımın hafif altında bir sancı tarzı birsey oluyor zaten bunlardan öncede akıntı başlıyor sonra sivilcelerim cikiyor iltihaplı iltihaplı
Aynı gün değilde önceki gün veya bir kaç gün önce karnimda ayırt edebildiğim bir ağrı oluyor garip bir şekilde o zmn biliyorum hasta olacağımı ve yanımda mutlaka ped taşıyorum